Ojdå, inte mkt för resa hehe, jag brukar kolla pricerunner för billiga flyg till london, sen spelar det ju roll om du åker från stockholm/göteborg eller köpenhamn ocså, skulle du inte hitta pris som du tycker passar på pricerunner, sök bara billiga flyg till london på google så får du säkert upp ytterliggare 100 sidor.
På tal om London har jag bara varit där en gång och tyvärr m¨åste jag säga att jag var inte särskillt imponerad, storstad människor går i ett tempo som knappt en terminatormaskin hade hunnit med, det e jävligt svårt att hitta o det brittiska folket är rätt fula och där är svindyrt hahah trevlig resa.
Nä du behöver inte lyssna på all min negativa kritik, där finns skitmkt att se, tjejen kommer säkert hitta apmkt (dyrt) att shoppa så ta med dig en plånbok som en tegelsten eller lagbok...pubkulturen är jävligt trevlig och ja de har många metal/hårdrocks/underground klubbar

sen citerar jag även Avy i Snatch : London you know, cup of tea, fish and chips worse weather, and Marry fucking Poppins, you know London