5194
Sök

SÖKES: Äldre radiostyrda bilar

1 Inlägg
6 juli 2009
Trådstartare
Som sagt..söker gamla radiostyrda bilar, el som glödstift. Säkert många av er som har en gammal bil slängd i en hörna och som bara ligger där och skräpar..Varför inte skicka mig ett mail och berätta vad du har för bil och vad du vill ha för den. Jag har egentligen bara ett krav på bilarna och det är att dom ska vara minst 10år eller äldre. Säkrast är att ni skickar e-post. Och inga över priser..tack!

Försöker iaf
12 819 Inlägg
7 juli 2009
Annonsering är inte tillåtet på forumet.
Innan tråden blir låst så passar jag på att tipsa dig om Ebay, Tradera, Blocket och lokala loppisar..

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

8 156 Inlägg
7 juli 2009
§9 Marknadsföring och försäljning
Det är förbjudet att skapa eller sprida marknadsföring för egen eller andras näringsverksamhet, vilket också innebär att det inte är tillåtet att länka till ett företags hemsida i t.ex. forum-signatur eller presentation i marknadsföringssyfte. Masspostning av gästboksinlägg, kommentarer eller PM tas på stort allvar och kan leda till avstängning. Försäljning och annonsering får inte förekomma på annan plats än Köp & sälj.

Tråd låst.
Mvh Moderator Phaetoon

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Sök