2508
Sök

Nissan skyline R33 tips och råd om vad som kan ändras och inte ändras

yrkeschaufför
709 Inlägg
9 juli 2009
kenny_crx skrev:
Tja tänkte bara se om där finns någon me lite bra ideer om vad som kan göras me min skyline?
Alla synpunkter e välkomna!!

Mvh Kenny

huven tycker jag att du ska lacka samma färg som bilen ?  kolla andvändaren coffa här på garaget stilren och så gudomligt snygg

känns som g.org omyndigförklarar sina medlemmar.

836 Inlägg
9 juli 2009
Trådstartare
volvonisse440 skrev:
kenny_crx skrev:
Tja tänkte bara se om där finns någon me lite bra ideer om vad som kan göras me min skyline?

Mvh Kenny

huven tycker jag att du ska lacka samma färg som bilen ?  kolla andvändaren coffa här på garaget stilren och så gudomligt snygg

ja hans bil e riktigt riktigt fin rent klart ett stuk som jag hade velat ha på min!

yrkeschaufför
709 Inlägg
9 juli 2009
kenny_crx skrev:
volvonisse440 skrev:
kenny_crx skrev:

Mvh Kenny

ja hans bil e riktigt riktigt fin rent klart ett stuk som jag hade velat ha på min!

ricktigt kul att höra vi brukar umgås. så jävla avis på den bilen hehe:P
men jag är väldigt mycket för att behålla bilarna i ett stilrent och relativt orginal skick .. och din bil är en jäkla bra start. kolla min halv stilrena passat big_smiletongue

känns som g.org omyndigförklarar sina medlemmar.

836 Inlägg
9 juli 2009
Trådstartare
stilrent e fint det med...crxn e jy mer skrikig av sej så tänkte ta det mer lugnt me skylinen i alla fall!

Golle
448 Inlägg
9 juli 2009
En vinge (gtr eller tommy kaira), sänkning och vita blinkers fram så är den kanon smile

James May: In other news.... I've fitted a fan!

836 Inlägg
9 juli 2009
Trådstartare
sänkning e redan gjort...sa till dom på jspec att höja den två cm fram eftersom att den var typ 3 cm från marken där framme...dock ska jag nog slänga ner den ett par cm bak! smile ja jag vet inte riktigt var man hittar saker till skyline har tittat runt lite men inte hittat något bra precis :S så tar gärna tips om hemsidor som säljer lite

Golle
448 Inlägg
9 juli 2009
http://www.knight-racer.co.uk/

Har en hel del godis smile

836 Inlägg
9 juli 2009
Trådstartare
okej och hur e det att beställa därifrån?? inget krångel?

Golle
448 Inlägg
9 juli 2009
Supersmidigt! Har beställt både front och huv därifrån smile

836 Inlägg
9 juli 2009
Trådstartare
okej ja då får jag spara den sidan..hitta dock inte blinkers och sånt

Driver
2 111 Inlägg
9 juli 2009
Ebay.com 
Ebay.co.uk 

Finns för mycket hehe...

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

836 Inlägg
9 juli 2009
Trådstartare
haha det kan ALDRIG finnas för mycket big_smilebig_smile

Evolution Garage
1 299 Inlägg
9 juli 2009
fälgar, kjolpaket, vinge å lacka så är utsidan klar sen typ!

Finns ju hundra miljoner smågrejer man kan fixa å ta bort oxå.

Men fixa de stora grejerna sen få den snabb! big_smile

Sky´s the limit...

836 Inlägg
9 juli 2009
Trådstartare
vad räknas igentligen som "snabb" hehe smile

Evolution Garage
1 299 Inlägg
9 juli 2009
kenny_crx skrev:
vad räknas igentligen som "snabb" hehe smile

Det är väl väldigt relativt... Snabb nog att tillfredsställa dina behov, som alltid, alltid ökar med tiden!

Sky´s the limit...

836 Inlägg
9 juli 2009
Trådstartare
jo jag kommer säkert vara nöjd me farten i skylinen ett bra tag skulle jag tro...har en boostcontroller med som jag kan trycka upp farten lite med, föresten en annan fråga här var kan man åka och få bort fartspärren och vad kostar det???

Sök