Eftersnack: Åtvidabergträffen lördagen 4/7!

Caylon Bayerische Motoren Werke
5 juli 2009 · 271 Inlägg

Vad tyckte ni om träffen i allmänhet?

Vad var bra? Vad var mindre bra? ... osv cool

Ser gärna att bilder och videor läggs upp!

Senast redigerat av Caylon (5 juli 2009)

BMW M3 E92 (2008)
PhilleStenberg
6 juli 2009 · 72 Inlägg

Den va både och , lite seg här och var och mer drar då och då smile Gjort en liten film från kvällen : http://www.garaget.org/video/7hihw0dxikyd

Volvo s70 (1998)
Caylon Bayerische Motoren Werke
6 juli 2009 · 271 Inlägg

Trevlig film, var ju med i den! :-D

Var det inte en tjej som filmade när karavanen anlände? eller du kanske bara hade lånat ut kameran? ^^,

Personligen kommer jag inte åka till någon Åtvidaberg träff mer, i och med att folket nästan enbart bestod av folk från Norrköping och Linköping =/

BMW M3 E92 (2008)
ubbeeh
6 juli 2009 ·

Instämmer, inte alls så många åtvidabergare som kom. Vi får se fram mot MoM och nästa linköpingsträff. Dock ett + till den som ändå tog initsiativet (stavning?) till en träff i åtvidaberg, nån gång ska man ju testa.

PhilleStenberg
6 juli 2009 · 72 Inlägg

Caylon skrev:
Trevlig film, var ju med i den! :-D

Var det inte en tjej som filmade när karavanen anlände? eller du kanske bara hade lånat ut kameran? ^^,

Personligen kommer jag inte åka till någon Åtvidaberg träff mer, i och med att folket nästan enbart bestod av folk från Norrköping och Linköping =/

Tack så mycket smile , Men jag ber som ursäkt för den lite kassa kvalitén tongue
Jag hade lånat ut kameran till min flickvän så det var hon som filmade karavanen smile
Instämmer faktist , kanske inte hade så stora förhoppningar men det var värt att testa smile

Volvo s70 (1998)
TritoN Motorburen Ungdom
7 juli 2009 · 499 Inlägg

Jag tyckte träffen endå blev rätt lycad iochmed att träffen mest var ett litet test ifall det ens är möjligt att ha bilträff iåtvid. Vi fick ju besök av herr blå som ni som var där redan vet och enligt dom var det ju helt okej att vi var på parkeringen där om vi inte " skrynklade asfalten " som dom uttryckte sig, men det förstår dom ju själva att det inte går att ha en bilträff utan en rejäl aftonbörn. Hörde av folk att vissa tyckte den var dålig anordnad med typ saker att göra, men nu har man ju provat på och märkte att folk kom det ju. Så vem vet, nästa gång kanske det blir lite bättre tex någon sorts röstning av finast bil ( pris går väl att diskutera iochmed att det är privat person(er) som anordnad ) Och lite sådana grejor, så jag bara hoppas på att ifall ni någon gång hör eller ser här på forumet att det blir en andra träff i Åtvidaberg så tveka inte, kom och kolla ifall det blivit skillnad. Och tack Andreas som tog initiativet att prova på med träff, mycket bra ..

Mvh Emil

Jag gasade upp den till 100 och slog i 2:an ..
Kolla in mitt projekt på mitt Galleri!
www.garaget.org/Triton
Niklas1987 NO
11 juli 2009 · 2 182 Inlägg

För att vara första gången så var den väl okej

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang