5193
Sök

Hmm, Vad tycker ni om det här då ? En artikel om carolas fortkörning..

1 926 Inlägg
29 juli 2006
golfarn_nr1 skrev:
calibra_nox skrev:
Men för i helvete big_smile
160 på 70 och 90-väg, utan indraget körkort? tongue
Berömda personer borde bli utan med det samma wink

Tycker du inte ska säga så mkt... Du har väl kört lite för fort själv enligt bilderna?

han blev ju inte stannad ? tongue

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
29 juli 2006
Nödvändig kommentar???

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

12 086 Inlägg
29 juli 2006
golfarn_nr1 skrev:
Hatar den jävla kärringen!!! Så jävla blåst i huvet!!! åå mår så jävla illa när jag tänker henne!! ssååå jävla less på kärringjäveln! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

Nödvändig kommentar?
Senast redigerat av JapMax (29 juli 2006)

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
29 juli 2006
Japp helt klart!! Inte så nödvändig din heller!

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

volvoraggare
4 776 Inlägg
29 juli 2006
jag gillar inte carola nästa gång hoppas jag att vägen svänger och inte hon hehehe förbannade snutdjävlar dom gör ju aldrig sitt jobb det hade väll bara vart och tagit hennes körkort nu när hon ändå har åkt dit för fortkörningar  innan dess också  det är en skam tycker jag

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

1 639 Inlägg
29 juli 2006
Kåt gammal gubbsjuk snutafan fick väll resning av Carolas u-ringning... Stämm den fan !!! Arrrrrrrgh... Hade det varit tex jag hade dom burat in mig direkt ! Inte lustigt att förtroende sjunker för svensk polis

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

Gorgilus addictus
4 772 Inlägg
29 juli 2006
mrcelica skrev:
Kåt gammal gubbsjuk snutafan fick väll resning av Carolas u-ringning... Stämm den fan !!! Arrrrrrrgh... Hade det varit tex jag hade dom burat in mig direkt ! Inte lustigt att förtroende sjunker för svensk polis

hehe,....ja så måste de vara...

Allt för den där jävla hatten!

12 086 Inlägg
30 juli 2006
mrcelica skrev:

Nu får du ta o lugna dig lite danne! smile
Det kallas manlig bedrift, hade carola visat sin urringning för mig hade nog även jag varit villig att kompromissa! big_smile

sixten
252 Inlägg
30 juli 2006
säger bara de, när ni blir stoppade när ni kört 30 för fort se då till att få saken prövad i rätten [skriv inte på boten på plats]... Dömda kanske ni blir i slutändan, men då är gjort gjort, men fortsätta kan man göra och anmäla detta till DO [diskrimeringsombudsmannen] och säga att man har blivit felaktigt behandlad. Bara att skriva ut artikeln och ha som grundläggande till bevisen hos DO....

Jag kan då inte påstå att jag tycker att carola är mer värd eller behöver sitt körkort mer än nån lite småjävlig småbarnsförälder på landsbyggden som gjort lite hyss i yngre dar.

1 854 Inlägg
30 juli 2006
Såå illa att en så kallad kändis får behålla kortet och inte en svensson.

19 Inlägg
30 juli 2006
aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,864372,00.html
Hon vart aldrig stoppad i en fartkontroll.

–Nej, vi har ingen mätning på henne. Därför är också spekulationerna om att vi skulle ha låtit henne komma undan felaktiga. Hon var aldrig misstänkt för någon fortkörning.
  Göran Heiling vinkade in Carolas bil till kanten i rutinkontrollen.
–När jag kommer fram till sidorutan ser jag att det är hon som sitter vid ratten.

Avstängd
1 106 Inlägg
30 juli 2006
Orättvist att Carola inte fick böter o de andra får böter o ibland kortet indraget. Jag dampar som faaan om jag hör om Carola. Hon e en dum jude.

Livet startar vid 220 km/h

19 Inlägg
30 juli 2006
Saabare skrev:
Orättvist att Carola inte fick böter o de andra får böter o ibland kortet indraget. Jag dampar som faaan om jag hör om Carola. Hon e en dum jude.

Varför skulle hon få böter? det förstår jag inte. please explain.

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
30 juli 2006
nu är det som zeraph säger att polisen inte haft någon fartkontroll i området utan en säkerhetskontroll, d.v.s. kollar om du är full, fordonet är skattat osv. att hon körde i 160 sade hon till publiken och därför blev det skriverier om det i tidningen.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/s … 31,00.html

en fråga: varför blir ni så upprörda när carola klarar sig från en hastighetsöverträdelse när man kan läsa andra trådar om "jag var så jävla nära på att bli av me kortet"? notera dock att jag ej står på carolas sida.

man lever bara en gång så lev väl!

337 Inlägg
30 juli 2006
golfarn_nr1 skrev:
Hatar den jävla kärringen!!! Så jävla blåst i huvet!!! åå mår så jävla illa när jag tänker henne!! ssååå jävla less på kärringjäveln! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

Bra sagt. tongue

LÄNGE LEVE POLISMAKTEN

Sök