6287
Sök

Avsluta medlemsskap på garaget.org

IddenH
16 juli 2009
Trådstartare
Jaha, jag har sålt min bil och vill då inte längre vara medlem här då jag inte äger någon bil längre hmm
Och jag fattar inte hur jag avslutar medlemsskapet här? Har sökt men hittar inget, har även skrivit till support, men dom skriver inte tillbaka.

Någon som kan hjälpa mig? smile

Mvh IddenH

DFFL
9 020 Inlägg
16 juli 2009
Varför ta bort din användare för att du sålt bilen?
Lägg bilen under "Sålda bilar" och lev vidare.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

IddenH
16 juli 2009
Trådstartare
FireTraXX skrev:

Okej det tänkte jag inte på faktiskt, tack för förslaget.

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
16 juli 2009
IddenH skrev:
FireTraXX skrev:

Okej det tänkte jag inte på faktiskt, tack för förslaget.

Man kan ju inte gå härifrån bara för att man har sålt bilen? Det funkar ju absolut INTE! Att ens tänka tanken ? yikes tongue

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

429 Inlägg
16 juli 2009
Lämnar du garaget får du ta konsevenserna ....

Skätosido, låt användaren vara kvar, du kan ju alltid hänga på forumet ^^

// Pontus

4 001 Inlägg
16 juli 2009
eller så kanske du köper en ny bil någon gång?

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

blacken
16 juli 2009
Trådstartare
Och så kommer du att missa när undertecknad eller firetraxx, eller jonesono, eller nehe drabbar samman med någon som inte "så det komma" tongue eller har vett att ducka i tid..smile. Ditt liv kommer helt enkelt att suga Tasmansk dragkula. Så att säga...
Senast redigerat av blacken (16 juli 2009)

IddenH
16 juli 2009
Trådstartare
Haha ta det lugnt grabbar big_smile tongue Jag kommer inte att lämna garaget nu efter dessa bra inlägg. Jag menar, vad vore livet utan garaget.org ?lol

Försöker iaf
12 819 Inlägg
17 juli 2009
IddenH skrev:
Haha ta det lugnt grabbar big_smile tongue Jag kommer inte att lämna garaget nu efter dessa bra inlägg. Jag menar, vad vore livet utan garaget.org ?lol

Snacka om helomvändning.. åt rätt håll! smile

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

1 814 Inlägg
17 juli 2009
INte lämnar man garaget för att man sålt bilen, jag äger ingen bil men hänger här för forumet o de roliga bloggarnas skull, bilnörd som man är big_smile

IddenH
17 juli 2009
Trådstartare
expect1991 skrev:
INte lämnar man garaget för att man sålt bilen, jag äger ingen bil men hänger här för forumet o de roliga bloggarnas skull, bilnörd som man är big_smile

Javisst, på det här forumet kan man få en att skratta som en hyena ibland, lära sig något nytt eller dra ut på tiden med att läsa något intressant. smile

Allmänt envis
12 512 Inlägg
17 juli 2009
Lämna Garaget, det var det värsta jag hört idag... wink

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

IddenH
17 juli 2009
Trådstartare
Rquired skrev:
Lämna Garaget, det var det värsta jag hört idag... wink

Åhnej! Inte en trådförstörare... cool

Försöker iaf
12 819 Inlägg
17 juli 2009
Antar att supporten sett ditt mail nu när du inte längre är medlem. Trist ifal du nu ångrade dig.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

DFFL
9 020 Inlägg
17 juli 2009
te_wik skrev:
Antar att supporten sett ditt mail nu när du inte längre är medlem. Trist ifal du nu ångrade dig.

Mvh Tommy

Chrizz, uppmärksamhet tack! roll

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Kanon..
1 473 Inlägg
17 juli 2009
Hah, vilken miss big_smile

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
17 juli 2009
Nitlott från modsen wink

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Skaune
17 juli 2009
Trådstartare
Fasen idag e de ju så att man e medlem på så många forum etc, men efter ett tag e man kanske inte aktiv längre o då tas de flesta konton väck automatiskt eller?

Sök