Angående: Fikaträff Tisdagar i Linköping, ca 18:30

FullgasSparTid
6 juni 2009 · 1 Inlägg

:)Alla som bor i Östergötland och nära linköping är välkommen till spontanfika träff tisdagar i Valla fritids område vid minigolfbanan. Då inte Linköping inte har några fika träffar så försöker jag och några andra annordna spontant fika träff i valla Linköping. Då många är ganska trötta på att åka till Vadstena på onsdagar som är nästan östergötlands enda fika träff och långt att åka för en del så hoppas vi att det här ska bli något. Välkommen på tisdagar ca 18.30 till mini golf fiket och kanske det här kan bli något varaktigt varje tisdag i Linköping. Det finns gott om parkering här så ta med bilen och familjen,vännerna . Alla typer av Bilar kan komma Gamla som nya Jänkare,Hotrods,sportbilar,Hojar,stylade plastracers veteran antik bil osv. Bara man kommer dit och har trevligt fikar och och snackar om bilar och och träffar folk! 

PS. Kopiera gärna det här och klistra in på andra forum osv.. sprid ut det!!!cool

Robban

Senast redigerat av WeDo (7 juni 2009)

Runn WS7 Avstängd
7 juni 2009 · 1 031 Inlägg

låter kul...

Pontiac Trans Am WS7 E85 "Wings West" (1998)
Hildh
7 juni 2009 · 124 Inlägg

Smart idé, kommer säkert förbi någon gång.

BMW 540IA (2002)
jocke_berg93
8 juni 2009 · 158 Inlägg

det va smart kommer nog komma smile

Slycke Tekniker Tielman
8 juni 2009 · 19 Inlägg

Hmm då undrar jag hur det kommer sig att du åker Vette och inte vet att just Vette+Mustang+Camaro+Firebird+Östgöta sportvagnsklubb anordnar träff vid slussarna i Nykvarnsparken.
Ett ställe som alla bilfärdandes är välkommna till varje torsdag.
Så här har den annonserats ut iaf:
Kom på våra veckoträffar i vackra Nykvarnsparken i Linköping

Hela säsongen mellan den 7 Maj t.o.m. den 24 September (kl 18 - 21), har vi möjlighet att träffas tillsammans med likasinnade i Nykvarnsparken.

Slussvaktar'n ska försöka hålla oss med kaffe och tilltugg till en skälig kostnad.

neckwomen_88
10 juni 2009 ·

Trådskaparen har säkert kännedom om oavstående ypperligt trevliga träff, men kanske saknar ett alternativ som inte är inriktat och som varmt välkomnar alla sorters bilar, inkl. euro/japs/am/styling/tuning etc...

I vilket fall är trådskaparens initiativ mycket trevligt, hoppas på god uppslutning under tisdagarna! ska själv försöka ta mig dit några ggr iaf!

mvh

Audi_Nr1
12 juni 2009 · 11 Inlägg

låter som en trevlig idé kommer nog någon gång

Audi power!
Lackkillen
16 juni 2009 · 57 Inlägg

Blir det någon idag?

Esprit-73 Billackerare...
16 juni 2009 · 86 Inlägg

Hoppas det blir träff idag för jag tänker komma...

Mvh Jonas
Volvo-lollungen
19 juli 2009 · 602 Inlägg

ska se om jag kan komma förbi nån gång snart smile låter roligt ju

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang