Audi A4 rullande projekt!

oggy_swe utbildad klant
28 maj 2009 · 2 197 Inlägg

MEN tongue du ahde rätt porr yikes fan va bra somma kjolarna satt yikes kommer nån vinge på nästa vecka då? big_smile

Mvh O.Frankeståhl
Kofoten carsound.se
28 maj 2009 · 244 Inlägg

Kul att du hitta något intressant, eftersom din bil är grå så skulle ju Reactor sitta riktigt najs!

Hur hade du tänkt bygga ljudet?

Niklas "Kofoten" Bengtsson
carsound.se LjudiBil.com
Importör av Audiopipe i Sverige
korni
2 juni 2009 · 252 Inlägg

ja den serien gilla jag oxå!
just nu så vet jag inte riktigt hur det kommer att se ut! det enda som jag vet är iaf att när allt är klart så ska det seut som att det har suttit där original även fast det är eftermonterat. så det kommer inte bli något Hej kom o hjälp mig bygge i plast! tongue

Twins Twins Bil & Plåt
2 juni 2009 · 2 577 Inlägg

woow, vilket lyft, kände inte ens igen bilen fan smile ,sjukt snyggt gjort GJ !!! lycka till med resten nu !

Volkswagen Golf MKII "Pure Red" (1991)
Volkswagen Corrado G60 "Irish Green" (1991)
korni
11 juni 2009 · 252 Inlägg

Tack Tack smile roligt med denna possitiva reaktion smile

korni
11 juni 2009 · 252 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/44057/683965_388dna.jpg
Ny tvättad och med dom nya backspeglarna på wink

oggy_swe utbildad klant
12 juni 2009 · 2 197 Inlägg

korni skrev:
ja den serien gilla jag oxå!
just nu så vet jag inte riktigt hur det kommer att se ut! det enda som jag vet är iaf att när allt är klart så ska det seut som att det har suttit där original även fast det är eftermonterat. så det kommer inte bli något Hej kom o hjälp mig bygge i plast! tongue

haha jag ställer gärna upp å hjälper;) bilen ser kanon ut big_smile fälgarna gör sig grymt bra:D ör det som breddade skärmarna på?

Mvh O.Frankeståhl
korni
12 juni 2009 · 252 Inlägg

oggy_swe skrev:

korni skrev:
ja den serien gilla jag oxå!
just nu så vet jag inte riktigt hur det kommer att se ut! det enda som jag vet är iaf att när allt är klart så ska det seut som att det har suttit där original även fast det är eftermonterat. så det kommer inte bli något Hej kom o hjälp mig bygge i plast! tongue

haha jag ställer gärna upp å hjälper;) bilen ser kanon ut big_smile fälgarna gör sig grymt bra:D ör det som breddade skärmarna på?

hehe det låter fin fint det wink  Tackar smile det är lite skillnad på den nu jämfört med hur den var i höstas wink skärmbräddare?

eplamojje Billackerare/Billjudmontör
12 juni 2009 · 1 171 Inlägg

fronten passar inte ihop med resten..för "fet" eller vad man ska säga gentemot det andra, linjen blir fel

Volkswagen Fox TDI "Foxy Star" (2007)
Ford Mondeo "Familjebilen" (2010)
oggy_swe utbildad klant
13 juni 2009 · 2 197 Inlägg

hehe ja dte akn amn ju säga;) ja men hade inte du andra framskärmar på? tongue

Mvh O.Frankeståhl
slevincross
13 juni 2009 · 15 Inlägg

Riktigt snyggt! Bra att du fick dit nya speglar. Kan tycka att det blir lite tomt utan vinge, men den du hade tidigare var å andra sidan för stor. Så kör hårt, och lycka till smile

korni
16 juli 2009 · 252 Inlägg

eplamojje skrev:
fronten passar inte ihop med resten..för "fet" eller vad man ska säga gentemot det andra, linjen blir fel

jaa, den är lite för stor för resten det håller jag med om! men däremot när man ser bilen på "riktigt" o inte på kort så är den inte så himla mkt fetare!

korni
16 juli 2009 · 252 Inlägg

slevincross skrev:
Riktigt snyggt! Bra att du fick dit nya speglar. Kan tycka att det blir lite tomt utan vinge, men den du hade tidigare var å andra sidan för stor. Så kör hårt, och lycka till smile

Tackar smile
ja det blev en jätte skillnad när dom nya speglarna kom på platts. Nu har jag även Fått dit vita diod blinkers på skärmarna, en bakrutespoiler och även en M3-Läpp som sitter på bagageluckan,

så blir den fin inför Vallåkra och kanske Bilsport träffen på mantorp wink

korni
18 juli 2009 · 252 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/44057/711376_9arcq4.jpg
bild på mina nya vingar o se! nu sitter äntligen grillnätet där oxå wink

patrick_90
18 juli 2009 · 347 Inlägg

den blev fet! bra jobbat!

Patrick^^
Audi A7 3,0Tdi Quattro "Fete Audin" (2012)
korni
18 juli 2009 · 252 Inlägg

patrick_90 skrev:
den blev fet! bra jobbat!

Tack så mkt smile ja nu är jag riktigt nöjd med bilen! så nu är det esnart daggs att börja planera hur den ska byggas om invändigt! för det kommer att bli vinterns projekt!

_DamnIt R1 driver!
18 juli 2009 · 5 128 Inlägg

Kollat igenom ditt projekt nu, bilen blev ju riktigt snygg! smile

korni
22 juli 2009 · 252 Inlägg

_DamnIt skrev:
Kollat igenom ditt projekt nu, bilen blev ju riktigt snygg! smile

Tack så mkt smile alltid roligt med bra respons wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang