Hejsan!
Jag krockade min bil mer än 2 månader tillbaka vilket jag inte är stolt över. Den fick en smäll in i en trottoarkant. Höger flyger fram, högra fälgar, spoiler fram, lampor fram, motorhuv är uppvikt lite grann, höger däck bak är lite intryckt (några hållare skulle bytas) och lite behövs höras.
Jag lämnade in bilen till en bilverkstad och efter en tid på över 2 månader säger dom att dom inte har tid förens i slutet av augusti. Kul att man köper en sommar bil som man inte kan använda under sommaren! Och ja, jag vet! jag har fått lära mig en läxa utav alla olika sorters möjliga människor som sagt "ja så går det om man inte är försiktig"

Försäkrings bolaget har kollat på bilen och bestämt sig för att laga den. Nu behöver jag veta en ny verkstad som kan fixa bilen helst under en månads tid i kalmar/karlskrona området då jag bor där i mellan.
Min tanke var också att lägga på lite pengar själv så att en kolfiber huv och nya framlampor som liknar angel eyes ska bytas.
Bilen är en Honda crx del sol VTEC. (Se bilder på min profil)
Snälla är det någon som vet en verkstad som kan laga bilen? Och helst på under i alla fall en månads tid. Jag har kollat upp vad delar och allt kostar nytt och billigast.
Med vänliga hälsningar:
Sebbisen som snart börjar ge upp hoppet för sommarbilen.....
Lite som behövs fixas = Höger hjul upphängning bak (några hållare behövs bytas då hjulet är något intryckt), fälgar höger fram och bak, höger fram plåt upphängning, häger plåt fram, bromsskiva höger fram, lampor, front spoiler och motor huven har blivit lite uppvikt.
Det som blev kvar av bormsskiva och höger hjul fram