Angående: Karavan till MoM-Träff #4 från Linköping 1:a Aug

Fast_J
30 juli 2009 · 60 Inlägg

Tjena! eftersom Action meet är nu i helgen finns det nog många som drar vidare till Norrköping på kvällen. Hade vart kul om vi fick ihop många bilar till en karavan här ifrån Linköping.

Någon mer som tycker som jag? smile

-------------------------------------------------------------------------------------

Plats: Cloetta Center

Tid & Datum: Runt 19:00 -  1:a Aug.

Avgång: ca halv 8



  MVH !

// Johan //
karran
30 juli 2009 · 2 Inlägg

det funkar wink

Toyota Supra Eurospec "btp - supran" (1994)
V745
30 juli 2009 · 116 Inlägg

Förhoppningsvis slipper ni Volvo 7/900 i karavanen då det är planerat en förträff i Norrköping kl 19.00

PhilleStenberg
30 juli 2009 · 72 Inlägg

Nu blev de svårt tongue , Karavan eller 7/900-Förträff i Norrköping ? tongue

Volvo s70 (1998)
bpp
30 juli 2009 · 4 Inlägg

Jag hakar på med. Det här ska bli skoj.

Se till och dra med er era polare också så det blir en fin karavan.

Senast redigerat av bpp (30 juli 2009)

Blomster
30 juli 2009 · 82 Inlägg

vi kommer.

försök att hålla ihop karavanen denna gången.

Fast_J
30 juli 2009 · 60 Inlägg

PhilleStenberg skrev:
Nu blev de svårt tongue , Karavan eller 7/900-Förträff i Norrköping ? tongue

Hehe,. Karavan är alltid kul ? rollbig_smile

Blomster skrev:
vi kommer.

försök att hålla ihop karavanen denna gången.

Håller med , roligare om vi åker i grupp !wink

// Johan //
Mobeerg carzy
30 juli 2009 · 461 Inlägg

Dvs att alla inte bränner iväg o 140 kmh. Bättre om dom som åker först ligger i kör lugnt så att alla som kommit efter i rondellerna kommer ifatt :]
kanske ha en längst fram o en längst bak me telekontakt yikesyikesyikesyikesyikesyikesyikesyikesyikesyikesyikes

Team BSG
Blomster
30 juli 2009 · 82 Inlägg

Mobeerg skrev:
Dvs att alla inte bränner iväg o 140 kmh. Bättre om dom som åker först ligger i kör lugnt så att alla som kommit efter i rondellerna kommer ifatt :]
kanske ha en längst fram o en längst bak me telekontakt yikesyikesyikesyikesyikesyikesyikesyikesyikesyikesyikes

instämmer man får köra under hastighets begränsningen.

PhilleStenberg
30 juli 2009 · 72 Inlägg

Blir nog Karavan iaf big_smile .. Men som sagt , kan inte alla ta sitt eget ansvar för att Karavanen hålls ihop , MYCKET roligare då !! Dom som tycker det är kul att brassa iväg så fort vi kommer ut på motorvägen kan lika gärna åka själva , meningen med karavan är att man ska åka tillsammans !! smile

Volvo s70 (1998)
mkv Herr
30 juli 2009 · 135 Inlägg

Jag lär nog komma med största sannorlighet, som vanligt.

#! /bin/death
Volvo V60 D4 "Obscurum" (2014)
__AleXx_ oijoij-society.com
30 juli 2009 · 774 Inlägg

Känner någon för att ta tag i det så har ÖoB walkie-talkie´s för 250kr bara för er att köpa om ni vill hålla koll på vart man är räckvid: 5km och Cobra så det är inga skit saker!

Se om man åker med er men den som lever får se? wink

kvarna_21
30 juli 2009 · 296 Inlägg

det är väl bara o lägga sig i 100 på motorvägen? men innan motorvägen börjar är det ju en jätte lång raka där kan man ju åka i 30-40 tills alla har kommit ifatt karavanen? om vi gör så att jag åker sist från parkeringen sen kör jag först i karavanen? om det är okej med alla? eller någon som vet något annnat smidigt?

Saab 9000 (1994)
Mitsubishi 3000 GT "Mitsan" (1993)
Fast_J
30 juli 2009 · 60 Inlägg

kvarna_21 skrev:
det är väl bara o lägga sig i 100 på motorvägen? men innan motorvägen börjar är det ju en jätte lång raka där kan man ju åka i 30-40 tills alla har kommit ifatt karavanen? om vi gör så att jag åker sist från parkeringen sen kör jag först i karavanen? om det är okej med alla? eller någon som vet något annnat smidigt?

Låter som en bra idé , vi skulle ju nästan kunna stanna intill kanten på rakan innan motorvägen tills du kommer föbri? wink

// Johan //
kvarna_21
31 juli 2009 · 296 Inlägg

Fast_J skrev:

kvarna_21 skrev:
det är väl bara o lägga sig i 100 på motorvägen? men innan motorvägen börjar är det ju en jätte lång raka där kan man ju åka i 30-40 tills alla har kommit ifatt karavanen? om vi gör så att jag åker sist från parkeringen sen kör jag först i karavanen? om det är okej med alla? eller någon som vet något annnat smidigt?

Låter som en bra idé , vi skulle ju nästan kunna stanna intill kanten på rakan innan motorvägen tills du kommer föbri? wink

om det är okej med alla men tar du tätten dit då?

Mitsubishi 3000 GT "Mitsan" (1993)
Saab 9000 (1994)
Bengtsson Forehead flamers
31 juli 2009 · 113 Inlägg

Ska försöka va i tid ... ska bara montera Jt:t wink Förhoppningsvis är vi nåra kärror ;>

/B

Honda S2000 (2000)
Fast_J
31 juli 2009 · 60 Inlägg

kvarna_21 skrev:

Fast_J skrev:

kvarna_21 skrev:
det är väl bara o lägga sig i 100 på motorvägen? men innan motorvägen börjar är det ju en jätte lång raka där kan man ju åka i 30-40 tills alla har kommit ifatt karavanen? om vi gör så att jag åker sist från parkeringen sen kör jag först i karavanen? om det är okej med alla? eller någon som vet något annnat smidigt?

Låter som en bra idé , vi skulle ju nästan kunna stanna intill kanten på rakan innan motorvägen tills du kommer föbri? wink

om det är okej med alla men tar du tätten dit då?

Absolut wink , nära halv 8 ställer jag mig vid korsningen ut från parkeringen, så är det bara att vi rullar sakta wink  ser ut att kunna bli bra den här gången!

// Johan //
Mobeerg carzy
31 juli 2009 · 461 Inlägg

Härligt,så kanske de blir lite fason på denna smile hoppas det blir mycket bilar och lugn körning dit så de blir überballt när alla rullar in på bauhause big_smile

Team BSG
bpp
1 augusti 2009 · 4 Inlägg

Bara drygt 6 timmar kvar nu. Hoppas det blir en del folk nu. Vädret verkar bra så här på förmiddagen. big_smile

240ante
1 augusti 2009 · 15 Inlägg

känns on:)

full gas vevlagers ras
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang