Kombi med körglädje =)

UnderBilen Avstängd
5 augusti 2006 · 121 Inlägg

Måste det vara kombi? Annars är SAAB 93 alt. 900 bra och billiga.

Swedish And Japanesee engineering in da house
krYp^ Volvo-driver
5 augusti 2006 · 91 Inlägg

Steelneck skrev:
Audi S6 2,2 TQ Avant,  Audi A4 1.8TQ Avant, Volvo V70 T5 AWD, BMW 528i Touring.

Det är några bilar jag skulle tänka mig! Mycket körglädje i dem alla!

MVH!


EDIT:

Skoda Octavia 1.8 20v Turbo finns också .. Alla dem där bilarna kan du få för en prisklass från 65k-80k

MVH

Volvo v70 t5 awd?

Volvo till folket!
mrcelica
5 augusti 2006 · 1 639 Inlägg

Saab 9-5 aero kombi ? Ritkigt snygga... Bara man klarar sig från motorras så är det nog en riktigt rolig kombi..

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
OverBoosted AUTOBAHNRASER
5 augusti 2006 · 3 804 Inlägg

Audi s4 avant 2.2tq?


EDIT: jag förstår varför typ3-4 pers babblar om fwd bilar när du skriver att du vill ha rwd eller awd.. ;P riktigt  irreterande

men de finns många fina bilar i den prisklas.. bmw 540 toruing det är jävligt fina bilar.. men dom kanske är ltie tunga att busa md på vintern om man säger så men du går nog att få shyssta ställ med den big_smile sen går det ju att få en evo i den prisklassen med... en evo 1-3 då de tär ju DRÖM vinterbil.. men de kanske är en liten för dyr o fin bil för vintern? inte vet jag men det är ju inte kombi heller

Senast redigerat av UseDubbelTurbo (5 augusti 2006)


Bmw osv..
OverBoosted AUTOBAHNRASER
5 augusti 2006 · 3 804 Inlägg

mrcelica skrev:
Saab 9-5 aero kombi ? Ritkigt snygga... Bara man klarar sig från motorras så är det nog en riktigt rolig kombi..

dom har ju tyvärr varken rwd eller awd sen så är det ju ingen bil man kan ha kul med .. den går ju bara fort på motorvägen


Bmw osv..
precision
5 augusti 2006 · 2 652 Inlägg

audi s2\s4\s6 avant . mkt körglädje

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang