5654
Sök

Spolarvätska som luktar citron eller ej hemskt . Billigt gärna

7 100 Inlägg
26 februari 2009
sak samma hur de luktar,bara de funkar så.

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
27 februari 2009
jag har kört med såndära äppel spolarvätska  å de börja ju bara å kladda

12 086 Inlägg
27 februari 2009
Jag har biltemas spolarvätska o jag skiter fan i vad de luktar? De typ luktar lite sprit några sekunder..

12 086 Inlägg
27 februari 2009
christofer_k skrev:
jag har kört med såndära äppel spolarvätska  å de börja ju bara å kladda

Då hade du nog äppelsaft i ist tongue

Har alltid rätt!
689 Inlägg
21 april 2009
Såg denna gamla tråd, och undrar vart man kan få tag på en sjysst spolarvätska som luktar gott!

Vart kan man hitta lahegas produkter?

Livet är ett helvete, du är bjuden!

1 587 Inlägg
3 augusti 2009
Hade i äppel spolarvätska ett tag.. Den låg där ett tag blandad med vatten självklart. Bilen har stått avställd ett bra tag, typ 10 månader.. Och idag spolade jag lite, luktar mögel, skit, avlopp, obeskrivligt äckligt sad... Nån som har en aning om varför ???

Med.lem
3 759 Inlägg
3 augusti 2009
Severin skrev:
Hade i äppel spolarvätska ett tag.. Den låg där ett tag blandad med vatten självklart. Bilen har stått avställd ett bra tag, typ 10 månader.. Och idag spolade jag lite, luktar mögel, skit, avlopp, obeskrivligt äckligt sad... Nån som har en aning om varför ???

Sommmarvätskan innehåller ingen/mycket lite sprit (som fungerar som konserveringsmedel) + att du kanske fått lite frön och dynga i den som legat där och börjat växa, och sedan möglat ihop.

Bra att du delade mig dig av detta, ska jag inte glömma bort smile

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

huh?
10 427 Inlägg
3 augusti 2009
Jag köpte sommarspolarvätska på Statoil i en påse med en liten kran på för 29kr. Statiols 'egen'.
Tyckte den luktade neutralt & fint smile

Sök