5775
Sök

Spolarvätska som luktar citron eller ej hemskt . Billigt gärna

Avstängd
32 Inlägg
25 februari 2009
Trådstartare
Köpte från Biltema spolarvätska. Ofyy va det luktar hemskt . 25% och 75% vatten körde jag dårå. Billigt men lukten var hemskt. Dom dyra t blå luktar ok, inte gott men man mår inte illa i alla fall. Kan man inte köpa citron längre? till bra pris våre kul få tag på citron koncentrat spolarvätska

Kör RS6 Audi från 2005 6900mil på mätaren just nu.
Köper bara kvalite !

1 353 Inlägg
25 februari 2009
Biltemas spolarvätska luktar Hembränt tongue

Tackavet jag OK's Äppeldoftande spolarvätska! smile

There's no replacement for displacement

Med.lem
3 759 Inlägg
25 februari 2009
Finns citrondoft på Jula, brukar köra med det, mycket trevligt.

På sommaren finns det bara en som gäller, det är grangårdens sommarspolarvätska. Äppellukt, polarna brukar tro att jag hällt i äppelsaft i spolarvätskan big_smile Lukar superbra

Kostar 25kr för 5 liter koncentrerad. (pga att det är sommarvätska så är det mindre sprit i =billigare)
Senast redigerat av Mr_EmCom (25 februari 2009)

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Avstängd
32 Inlägg
25 februari 2009
Trådstartare
Batta skrev:
Biltemas spolarvätska luktar Hembränt tongue

Tackavet jag OK's Äppeldoftande spolarvätska! smile

Ser man . OK mack har jag inte köpt spolarvätska från på länge. Blir prova deras äppel nu.
Vad biltemas luktar tänker jag inte med ord kommentera med risk för få en varning till !

Köper bara kvalite !

Avstängd
32 Inlägg
25 februari 2009
Trådstartare
Mr_EmCom skrev:
Finns citrondoft på Jula, brukar köra med det, mycket trevligt.

På sommaren finns det bara en som gäller, det är grangårdens sommarspolarvätska. Äppellukt, polarna brukar tro att jag hällt i äppelsaft i spolarvätskan big_smile Lukar superbra

Kostar 25kr för 5 liter koncentrerad. (pga att det är sommarvätska så är det mindre sprit i =billigare)

Toppen. längtar till sommaren. Har Grangårdens nära mig så det blir perfa sen i sommar smile

Köper bara kvalite !

1 948 Inlägg
25 februari 2009
obs obs obs... granngårdens äppelspolarvätska luktar säkert kanon men INTE biltemas tongue så ni inte gör det fatala misstaget och köper den... köpte den här för ett tag sen, slutade med attjag satt på parkeringen hemma och bara spolade och spolade för att den skulle ta slut big_smile och då e jag en snåljävel dessutom ska tilläggas wink

Har alltid rätt!
689 Inlägg
25 februari 2009
Äh gör som bosse bildoktorn o kör med champagne! big_smile   dock så använde han mousserande men men tongue

Jag tänker LÄTT testa det i sommar om ja får ihop bmw:n  bara för att "fira" lite smile

Livet är ett helvete, du är bjuden!

1 353 Inlägg
25 februari 2009
Tänker inte nämna nån nu, men en jag känner som har en viss apparat hemma, och gör egen sprit häller sånt och tvättar rutorna med han tongue
skär upp typ 4-5 citroner i en 5 liters dunk koncentrerat, blandar det med vatten och häller i spolarbehållaren tongue
Det fungerar faktiskt och det luktar gott (:

Avstängd
32 Inlägg
25 februari 2009
Trådstartare
Vad är det för hemskt skit Biltema har i sin spolarvätska? Jag blev oxå tvungen att tömma allt.Sen direkt köpa från statoil och lägga i ! Grymt vidrigt är det med Biltema spolning
Senast redigerat av Bil-fantasten (25 februari 2009)

Köper bara kvalite !

3 059 Inlägg
25 februari 2009
Batta skrev:
Tänker inte nämna nån nu, men en jag känner som har en viss apparat hemma, och gör egen sprit häller sånt och tvättar rutorna med han tongue
skär upp typ 4-5 citroner i en 5 liters dunk koncentrerat, blandar det med vatten och häller i spolarbehållaren tongue

NAJ, inte ska han spola ut det på bilrutan.. man hade ju legat på huven o sörplat.

Själv brukar jag handla billigaste möjliga spolarvätska, även biltemas. Spolarvätska är en av dom få saker jag tycker är helt jedra meningslöst att lägga pengar på.. ska ju bara spola de på rutan så dom gånger man spolar kan kvitta om det luktar..veva ner en ruta lite så blir du av med lukten..
Tycker förvisso spolarvätska luktar gott.. biltemas blir man lite småhög på om man kör för kraftigt blandning smile

1 353 Inlägg
25 februari 2009
Smajly skrev:
Batta skrev:

NAJ, inte ska han spola ut det på bilrutan.. man hade ju legat på huven o sörplat.

Själv brukar jag handla billigaste möjliga spolarvätska, även biltemas. Spolarvätska är en av dom få saker jag tycker är helt jedra meningslöst att lägga pengar på.. ska ju bara spola de på rutan så dom gånger man spolar kan kvitta om det luktar..veva ner en ruta lite så blir du av med lukten..
Tycker förvisso spolarvätska luktar gott.. biltemas blir man lite småhög på om man kör för kraftigt blandning smile

håller med dig lite där tongue
men samtidigt, under höst/vår när man använder det mycket så brukar jag kosta på nån som luktar bättre än biltemas åtminstone.

fast, fick 3 st 15L koncentrerad biltema spolarvätska i julklapp, så jag använder det ett tag framöver nu tongue

4 005 Inlägg
25 februari 2009
Jag brukar köpa på statoil för att jag inte orkar något annat.
Och deras luktar väldigt gott.

Dock var jag på biltema för några timmar sen och hällde i 4 liter färdigblandat, så nu när jag såg din tråd så fick jag en "just fan"-upplevelse.

sad

Avstängd
32 Inlägg
25 februari 2009
Trådstartare
Batta skrev:
Smajly skrev:
Batta skrev:

håller med dig lite där tongue
men samtidigt, under höst/vår när man använder det mycket så brukar jag kosta på nån som luktar bättre än biltemas åtminstone.

fast, fick 3 st 15L koncentrerad biltema spolarvätska i julklapp, så jag använder det ett tag framöver nu tongue

ASGARV

dom som jag inte gillar kommer jag köpa 10l koncentrerat biltema spolarvätska åt när dom fyller år från och med nu ! HAH

Köper bara kvalite !

Avstängd
32 Inlägg
25 februari 2009
Trådstartare
linuslinje skrev:
Jag brukar köpa på statoil för att jag inte orkar något annat.
Och deras luktar väldigt gott.

Dock var jag på biltema för några timmar sen och hällde i 4 liter färdigblandat, så nu när jag såg din tråd så fick jag en "just fan"-upplevelse.

sad

hur luktar det ? lol berätta, själv gillar jag Biltema , köper lite små plock ibland. Men ingen mer spolarvätska från dom dock smile
Senast redigerat av Bil-fantasten (25 februari 2009)

Köper bara kvalite !

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
25 februari 2009
Kan säga att spolarvätska smakar bra mycket värre än det luktar.. roll

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

Avstängd
32 Inlägg
25 februari 2009
Trådstartare
IceEyes skrev:

lol har du druckit spolarvätska tok? big_smile

Köper bara kvalite !

Gödseldräng
4 529 Inlägg
25 februari 2009
Bil-fantasten skrev:
IceEyes skrev:

har jag me
eller ja inte druckit men smakat tongue
va tvungen stog jämter en dunk kylarglykol så va tvungen kolla vilket som va vilket
spolarvätska smakarn bärskt kylarglykol sött ^^

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
25 februari 2009
Bil-fantasten skrev:
IceEyes skrev:

Ja fast jag var allt annat än nykter när jag smakade skiten.. tongue

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
26 februari 2009
Inget fel på biltemas spolarvätska, faktiskt en av FÅ grejjer som faktiskt går att använda därifrån. Visst det luktar lite skumt men man har väll varit med om värre lukter tongue

Rock'n Roll

2 021 Inlägg
26 februari 2009
Tack vet jag Lahegas "talldoft" eller vafan de heter, brukar stå o sniffa på jobbet big_smile

Sök