Gör aldrig slut när du har en bil

Germax
5 augusti 2006 · 12 086 Inlägg

Ge henne en keff! man sparkar inte på bilar ostraffat

precision
5 augusti 2006 · 2 652 Inlägg

JapMax skrev:
Ge henne en keff! man sparkar inte på bilar ostraffat

ursäkta men vad är en keff ? smäll?

pzymon egen företagare
5 augusti 2006 · 630 Inlägg

Man kan ju inte polisanmäla en föredetta brud. Jag kan förstå henne om hon sparkar sönder bilen för liksom man kan ju bli förbannad, men att anmäla ett ex det skulle jag fan aldrig kunna göra, det är fan lågt


--------------------------------------------------------------------------------
Lancia Delta Integrale - Köra 4 sträckor, skruva 4 veckor


Men inte lika lågt som glocalnet..... smile

ironhead volvoraggare
5 augusti 2006 · 4 776 Inlägg

en sak jag inte förstår mig på varför är en bil viktigare än en tjej ja menar det är ju till tjejernas del att det finns människor i världen men en sak ska jag säga i varje fall dom ska fan inte gå på en bil och slå sönder bara för att man dumpar tjejen dom får fan ta sånt asså och det är lika illa om det är tvårtom också

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
ironhead volvoraggare
5 augusti 2006 · 4 776 Inlägg

Maizer skrev:
Man kan ju inte polisanmäla en föredetta brud. Jag kan förstå henne om hon sparkar sönder bilen för liksom man kan ju bli förbannad, men att anmäla ett ex det skulle jag fan aldrig kunna göra, det är fan lågt big_smile

hmm inte fan skulle du tillåta att en föredetta tjej slår sönder din bil då är du ju knäpp om du inte anmäller na för skadegörelse typ som att man sitter på alt eller balkongen och man ser sin bil bli sönderslagen av sitt ex och då typ jaja inte vill jag anmmäla henne hon är ju mitt ex

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
VictorD Med Jetplan i generna
6 augusti 2006 · 413 Inlägg

Fan va tråkigt sad Såg ju bilen senast förra veckan! Hoppas det reder sig!

"There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up."
Hamilton
6 augusti 2006 · 8 868 Inlägg

pzymon skrev:
Man kan ju inte polisanmäla en föredetta brud. Jag kan förstå henne om hon sparkar sönder bilen för liksom man kan ju bli förbannad, men att anmäla ett ex det skulle jag fan aldrig kunna göra, det är fan lågt


--------------------------------------------------------------------------------
Lancia Delta Integrale - Köra 4 sträckor, skruva 4 veckor


Men inte lika lågt som glocalnet..... smile

Klart som fan man skall anmäla! Har hon gjort sig skylldig till skadegörelse ska hon även stå för konsekvenserna.

Fotograf på tierpidag.se
Tzatziki
6 augusti 2006 · 452 Inlägg

Det kvittar om det är ett ex, bra vän, släkt .. slår någon sönder din bil, som i detta fallet fronten så skall personen i fråga stå för kostanden. Kan inte förstå att folk skriver "kan inte sjunka så lågt" och hit och dit .. då kanske det är fritt fram för mig att slå sönder din bil utan att det skall kosta mig ett öre? Eller kanske rent av om du är med i en bilolycka och det är motpartens fel, då tar du på dig skitet för du vill inte sjunka till hans nivå lixom .. det var ju trotsallt han som gjorde fel .. ?

Ne du .. har någon gett sig på ens bil så är det bara för dom att hosta upp.
Det blir ju troligtvis 3000 i självrisk, förhoppningsvis men bilen skall lagas och ägaren av bilen skall inte hosta upp en endaste krona anser jag! Annars kan du göra precis som någon postade här. Dra hem till tjejen och ta grejer för det beloppet som det kostar för att laga ..
Dator? Tv? Dvd? Micro? Kanske lite overkill egentligen .. men polisanmälan MÅSTE göras!

Sandra Bilnörd...
6 augusti 2006 · 310 Inlägg

C2racing skrev:
sen igår ville hon åt min mobil för att kunna läsa mina sms, och jag visste ju att jag hade fått från en brud som jag vänsterprasslat med..

Väldigt tråkigt att hon slog sönder bilen för dig. Men om jag förstår saken rätt så har du inte rent mjöl i påsen... Eller har jag missuppfattat saker och ting?

Senast redigerat av Sandra (6 augusti 2006)

~Sandra~
*Kör inte fortare än din skyddsängel flyger*
Projekttråd
ToXtreme
6 augusti 2006 · 3 627 Inlägg

Sandra skrev:

C2racing skrev:
sen igår ville hon åt min mobil för att kunna läsa mina sms, och jag visste ju att jag hade fått från en brud som jag vänsterprasslat med..

Väldigt tråkigt att hon slog sönder bilen för dig. Men om jag förstår saken rätt så har du inte rent mjöl i påsen... Eller har jag missuppfattat saker och ting?

Vad jag förstog så hade ingen av dem rent mjöl i pösarna:P Han hade tydligen vänsterprasslat å hon mä om jag förstått saken rätt:P

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)
Dockan
6 augusti 2006 · 733 Inlägg

calibra_nox skrev:

Miklen skrev:

whiper skrev:
du de trodde ja att ja hade! min kille gjorde samma sak me min bil... de var han som hade gett den till mig typ tre dagar innan, sen läste han att sms ja hade skickat till hans ex om att ja inte tyckte att han va de snyggaste som fanns. då blen han lite butter o slog sönder bilen =/ o den har inte gått o laga, de va liksom ingen ide =/

LoL Den va nog ännu värre !!

OT
Jag antar att det var McLaren F1 bilen wink

Men fy vad nedrigt att hon gav sig på din bil sad lider verkligen med dej hmm

nej de va inte mclaren. de va en golf. den va stylad för en ganska stor summa. hade inte riktigt blivit förälskad i bilen iaf.. tur de ^^

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.
Volvo Amazon Cab "Betty" (1964)
Dockan
6 augusti 2006 · 733 Inlägg

N0kan skrev:

whiper skrev:

mrcelica skrev:

Vilken subba, iof borde du ha märkt tidigare att hon inte hade alla pollar i stallet..


Tur man har en tjej som är lika bilintresserad som jag själv, hon skulle nog hellre slå ner mig än ge sig på bilen hehehehe... wink

du de trodde ja att ja hade! min kille gjorde samma sak me min bil... de var han som hade gett den till mig typ tre dagar innan, sen läste han att sms ja hade skickat till hans ex om att ja inte tyckte att han va de snyggaste som fanns. då blen han lite butter o slog sönder bilen =/ o den har inte gått o laga, de va liksom ingen ide =/

Jag tror dig.

Ont: Fan va surt du!

kul det skulle vara om nån faktiskt trodde mig ja tongue  det göt alltid ont när sånt händer.

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.
Volvo Amazon Cab "Betty" (1964)
kna_awskahr
6 augusti 2006 · 136 Inlägg

Hoppas hon inte läser tråden och ser inlägget där det står att du vänsterprasslat.

/Köszönöm
sir_daniel www.kudoz.se
6 augusti 2006 · 3 802 Inlägg

spelar ju ingen roll om man har vänstrat eller vad fasen man har gjort. inte fan vandaliserar man någon annan egendom!
bara att prata med henna och säga att hon SKA betala det det kostar (ALLA KOSTNADER) att återställa bilen (eller vad den en må vara), säger hon nej så är det bara att anmäla för vandalsiering och komma med vittnet till polisstationen och bilder på det hela och berätta hur det ligger till. sedan domstol (om hon inte betalar)

känns förmodligen fel, men inte ska man släppa på vandalisering för att man själv har gjort fel.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang