Bilutställning i nyköping 21 aug

rt1000
10 augusti 2009 · 27 Inlägg

Hej jag är med i en arrangörsgrupp på slakthuset och det är så att jag hade tänkt att jag skulle hålla i en bilutställning under typ en festival den 21-22 augusti på gräsmattan vid tåvastugan/nyköpings hus, och nu undrar jag om det finns något intresse för det? smile I så fall kör vi på att dom som vill komma behöver bara dyka upp inga priser inga avgifter men liten standard på bilarna.

Mvh Tobias Sandberg

850_GLT
13 augusti 2009 · 947 Inlägg

de vore kul.. ska se hur de ser ut de datumen..

Volvo V70 (2012)
Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
rt1000
13 augusti 2009 · 27 Inlägg

850_GLT skrev:
de vore kul.. ska se hur de ser ut de datumen..

Ja för det smile vore superkul att få ha lite bilar där smile om intresset är relativt stort så kan jag tänka mig att prata om en ny bilutställning lite längre fram i tiden och ha då ett pris av något slag.

850_GLT
13 augusti 2009 · 947 Inlägg

rt1000 skrev:

850_GLT skrev:
de vore kul.. ska se hur de ser ut de datumen..

Ja för det smile vore superkul att få ha lite bilar där smile om intresset är relativt stort så kan jag tänka mig att prata om en ny bilutställning lite längre fram i tiden och ha då ett pris av något slag.

så det är inga priser denna gång?

Volvo V70 (2012)
Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
FredrikN
13 augusti 2009 · 83 Inlägg

Eftersom det är festival, hur kommer alkoholkonsumtionen vara vid området där bilarna ställs ut?

Man ställer inte gärna bilen där massa onyktra personer ska springa omkring med glasflaskor/burkar..

Volkswagen Caddy 1.9 SDI "SERVICEBIL" (1997)
rt1000
15 augusti 2009 · 27 Inlägg

tyvärr så blir det inget, för svagt intresse. men jag startar en ny tråd där vi kan tala om en utställning längre fram där vi kan ha tävlingar och priser, men då kommer det självklart också vara en anmälningsavgift.

Tyvärr, det hade varit superkul att genomföra.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang