HILLMAN HDC-1640, något att ha?

pattilatti2 Billjuds fanatiker.
28 maj 2009 · 2 853 Inlägg

Softis skrev:

k1mm0 skrev:
jag tycker att 80hz är för högt! ha 80på cdn och dela typ 65 på steget.

Kan inte ställa in exakt 65. Det börjar på 45 tror jag och går till 400. Sen får man gissa vart 65 är smile

yes. skulle lägga den på 45hz jag.
subsonic på 30

samt 63hz om du har de på cd på sub.

dela framsystemen på 60hz sen om de pallar de orkar ej läsa tråden.. hihi

Bra att du är nöjd med ljudkvaliten det är ju det viktigaste. dock tror jag att panasonicen, ger ut ett renar ljud men de är bara min första tanke, dden nya är ju dock lite coolare iaf:)

Frissan
28 maj 2009 · 4 693 Inlägg

pattilatti2 skrev:

Softis skrev:

k1mm0 skrev:
jag tycker att 80hz är för högt! ha 80på cdn och dela typ 65 på steget.

Kan inte ställa in exakt 65. Det börjar på 45 tror jag och går till 400. Sen får man gissa vart 65 är smile

yes. skulle lägga den på 45hz jag.
subsonic på 30

NR.1 samt 63hz om du har de på cd på sub.

NR.2 dela framsystemen på 60hz sen om de pallar de orkar ej läsa tråden.. hihi

NR.3 Bra att du är nöjd med ljudkvaliten det är ju det viktigaste. dock tror jag att panasonicen, ger ut ett renar ljud men de är bara min första tanke, dden nya är ju dock lite coolare iaf:)

NR.1 Kan dela av vid 80 Hz

NR.2 Kan inte dela framsystemet alls.

NR.3 Lite colare? Haha, den är 10 ggr coolare än den där gamla sophögen. Du kan få köpa värsting Panasonicen om du vill, kostar 3 lakan (svarta) wink

Senast redigerat av Softis (28 maj 2009)

Booyakasha!
pattilatti2 Billjuds fanatiker.
28 maj 2009 · 2 853 Inlägg

Softis skrev:

pattilatti2 skrev:

Softis skrev:

Kan inte ställa in exakt 65. Det börjar på 45 tror jag och går till 400. Sen får man gissa vart 65 är smile

yes. skulle lägga den på 45hz jag.
subsonic på 30

NR.1 samt 63hz om du har de på cd på sub.

NR.2 dela framsystemen på 60hz sen om de pallar de orkar ej läsa tråden.. hihi

NR.3 Bra att du är nöjd med ljudkvaliten det är ju det viktigaste. dock tror jag att panasonicen, ger ut ett renar ljud men de är bara min första tanke, dden nya är ju dock lite coolare iaf:)

NR.1 Kan dela av vid 80 Hz

NR.2 Kan inte dela framsystemet alls.

NR.3 Lite colare? Haha, den är 10 ggr coolare än den där gamla sophögen. Du kan få köpa värsting Panasonicen om du vill, kostar 3 lakan (svarta) wink

1 fan va tråkigt
2 det var ju inte alls kul men du kan ju dela på steget då? köra hp där tex 60hz
3 ta nu inte i så du spricker hihi smile jo den va fin, men man tackar NEJ till de köptet big_smile

Frissan
28 maj 2009 · 4 693 Inlägg

pattilatti2 skrev:

Softis skrev:

pattilatti2 skrev:

yes. skulle lägga den på 45hz jag.
subsonic på 30

NR.1 samt 63hz om du har de på cd på sub.

NR.2 dela framsystemen på 60hz sen om de pallar de orkar ej läsa tråden.. hihi

NR.3 Bra att du är nöjd med ljudkvaliten det är ju det viktigaste. dock tror jag att panasonicen, ger ut ett renar ljud men de är bara min första tanke, dden nya är ju dock lite coolare iaf:)

NR.1 Kan dela av vid 80 Hz

NR.2 Kan inte dela framsystemet alls.

NR.3 Lite colare? Haha, den är 10 ggr coolare än den där gamla sophögen. Du kan få köpa värsting Panasonicen om du vill, kostar 3 lakan (svarta) wink

1 fan va tråkigt
2 det var ju inte alls kul men du kan ju dela på steget då? köra hp där tex 60hz
3 ta nu inte i så du spricker hihi smile jo den va fin, men man tackar NEJ till de köptet big_smile

1 Jag vet sad

2 Har inget steg till framsystemet (som består av 2 st 4")

3 Ingen kommentar

Booyakasha!
pattilatti2 Billjuds fanatiker.
28 maj 2009 · 2 853 Inlägg

Softis skrev:

pattilatti2 skrev:

Softis skrev:
NR.1 Kan dela av vid 80 Hz

NR.2 Kan inte dela framsystemet alls.

NR.3 Lite colare? Haha, den är 10 ggr coolare än den där gamla sophögen. Du kan få köpa värsting Panasonicen om du vill, kostar 3 lakan (svarta) wink

1 fan va tråkigt
2 det var ju inte alls kul men du kan ju dela på steget då? köra hp där tex 60hz
3 ta nu inte i så du spricker hihi smile jo den va fin, men man tackar NEJ till de köptet big_smile

1 Jag vet sad

2 Har inget steg till framsystemet (som består av 2 st 4")

3 Ingen kommentar

hihi big_smile

men va fan du måste ju bli övervräkt av bas och knappt höra någe från framsystemen då?

ursäkta att de blir konversation i din tråd. smile

Senast redigerat av pattilatti2 (28 maj 2009)

Frissan
28 maj 2009 · 4 693 Inlägg

pattilatti2 skrev:

Softis skrev:

pattilatti2 skrev:

1 fan va tråkigt
2 det var ju inte alls kul men du kan ju dela på steget då? köra hp där tex 60hz
3 ta nu inte i så du spricker hihi smile jo den va fin, men man tackar NEJ till de köptet big_smile

1 Jag vet sad

2 Har inget steg till framsystemet (som består av 2 st 4")

3 Ingen kommentar

hihi big_smile

men va fan du måste ju bli övervräkt av bas och knappt höra någe från framsystemen då?

ursäkta att de blir konversation i din tråd. smile

Haha, älskar bas smile

Booyakasha!
Dawo_
28 maj 2009 · 34 Inlägg

Jim_mY skrev:

Dawo_ skrev:
Då vi redan är inne på HILLMAN, någon som testat / hört nått om : http://www.itsajten.com/productview.asp … &c=946
HILLMAN HDC-1520.

orkade du inte läsa genom första sidan?smile

Allt som stod om den på första sidan var du som skrev att den hade 3st utgångar till stegen, inget annat smile

S-fors
25 augusti 2009 · 1 Inlägg

http://www.mds.se/?artnr=EAGLEHDC1640

Kärt barn har många namn.

Senast redigerat av S-fors (25 augusti 2009)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang