5722
Sök

Tatuering, Utsträcks den efter muskeluppbyggnad ?

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
31 augusti 2009
Trådstartare
Frågan låter helt jävla sjuk, men det är nått jag har fått för mig att börja tänka på bara.. Vet inte vrf.

Men grejen är, jag är inte världens biffigaste precis och så skulle jag gärna vilja ha en tatuering och då tänkte jag om jag börjar fysträna.
Hur kommer tatueringen att bete sig då? Känner mig lite små dum sådär.
Kommer den att se helt jäkla cp ut sen när man börjar gå upp i muskler? Att den sträcks ut eller nått sånt.

Det är bara nått jag har fått för mig nu hmm

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Försöker iaf
12 819 Inlägg
31 augusti 2009
En tatuerare som sa till mig att en tatuering kan "växa" 40% utan att det börjar se konstigt ut. Men det är nog lite olika beroende på var man har tatueringen.

Är lite orolig själv också ifall man tatuerar tex en pinuppa, men vill ju inte att pinuppan ska se ut som en 50 årig mattant efter ett tag.

Mvh Tommy
Senast redigerat av te_wik (31 augusti 2009)

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

DFFL
9 020 Inlägg
31 augusti 2009
Jepp.
Brorsans ser lite konstig ut eftersom att han har tränat i omgångar och därmed gått upp och ner i vikt (Och massa såklart).
Men det är ju bara att fylla i och rätta till lite när du uppnått önskad storlek. smile

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

www.klockren.nu
476 Inlägg
31 augusti 2009
Jag har själv pendlat en del upp och ner i vikt (mest upp) men inte märkt nåt på nån av mina.

vah, gick de för fort?...nä, de tror jag inte!

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
31 augusti 2009
Trådstartare
Ojfan, det var som jag tänkte då hmm ..

Jag tänkte ha min på vänstra skuldran/Nacke. Däromkring, inte riktigt bestämt..

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
31 augusti 2009
Trådstartare
te_wik skrev:
En tatuerare som sa till mig att en tatuering kan "växa" 40% utan att det börjar se konstigt ut. Men det är nog lite olika beroende på var man har tatueringen.

Är lite orolig själv också ifall man tatuerar tex en pinuppa, men vill ju inte att pinuppan ska se ut som en 50 årig mattant efter ett tag.

Mvh Tommy

Precis, det är ju ganska så dyrt det också! Så man vill att det ska se bra ut.

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

DFFL
9 020 Inlägg
31 augusti 2009
ExXtr3me skrev:

Då är det ingen fara.
Där växer du ju inte så farligt mycket. (Om du inte börjar sticka nålar i rumpan)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
31 augusti 2009
Har inte märkt av något sådant trots att jag är gaddad på armen och tränar regelbundet smile

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
31 augusti 2009
Trådstartare
FireTraXX skrev:
ExXtr3me skrev:

Då är det ingen fara.
Där växer du ju inte så farligt mycket. (Om du inte börjar sticka nålar i rumpan)

Okej, Nae. Jag bara tänkte sådär.

Men tack! smile   Nej för fasiken, inge nålar och skit! Fifan tongue

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Sök