Once in a lifetime opportunity - streetracer sökes till filminspelning

Rock-Star
5 september 2009 · 2 982 Inlägg

dub_monkey skrev:
God afton.

Jag ska gå rakt på sak eftersom tidsschemat börjat bli knappt; Jag är en kille som går på ett universitet för rörlig media. Mitt arbetsprojekt på avancerad nivå kommer att bestå i att göra en musikvideo med en streetracingbil i fokus. Anledningen till videon är för att skapa en demo reel som sedan kommer att generera jobb som regissör till att reklamföra tex. kända bilmärken, produkter eller att få kontrakt på musikvideos.

Jag har fördjupat mig inom special effects och min roll kommer att vara producent, regissör och redigerare. Jag vinner på det här eftersom det blir en ren uppvisning på mina färdigheter inom cross media och specialeffekter för min portfolio, det du vinner som ägare till en fet bil är just ren promotion för bilen.

Vad söker jag?

Jag söker först och främst en bil. Jag kommer att arbeta med en mörk scenografi och klara kontraster. Ledord som aggressivitet, anarki, upplopp och revolution kommer gestalda videon, fokuset ligger dock på bilen. Jag ser helst en stygg bil som uppfyller dessa krav och att den är närmast professionellt stylad, jag är själv inte insatt i streetracing överhuvudtaget, men har öga för bilar som verkar formmässigt stygga, kaxiga och råa i sina utföranden.

Jag ser heller ingen nackdel i att bil/förare sysslar med illegal racing, det ger bara videon mer trovärdighet. Observera att inga ansikten eller registreringsskyltar kommer att vara synliga och att din integritet kommer att hållas intakt. Drömsamarbetspartnern vore exempelvis Ghostrider, men jag förstår problematiseringen p.g.a. efterlysningen. Om intresse finns, maila mig här på Garaget med en kort beskrivning av dig och bilen samt länk till bild på bilen. Efter det tar vi upp kontakt för vidare diskussion via telefon.

Jag hoppas på ett trevligt samarbete, sprid ordet!

Tack på förhand.

/T

kan sprida ut ordet tillbaka till dig, vill du jobba med kändisar....... ITS NOT FREE.

vill du komma till ett bilcommunity där där du anser att "fattigt stylade bilar" inte behöver göra sig mödan värd att kontakta.. asså du är ju dummare än ett tåg.

det finns bra sätt att förklara för folk att du helst vill ha en råstylad bil.. än att istället säga; "fattigt stylade bilar".

alexxe En gång till nu
6 september 2009 · 760 Inlägg

neckwomen_88 skrev:
btw, hade inte plockat en evo, för gemene man kan denne ut som en familjebil med vinge... hade valt något lågt, slimt o jävligt elakt ^^

Som en smygfis i biblioteket då.

Senast redigerat av alexxe (6 september 2009)

Jag tror att alla mår gott av att unna sej en Nissan av och tillS14a
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang