2063
Sök

Skulle skärmbreddning passa på 200???

337 Inlägg
16 augusti 2006
Trådstartare
Hej

Tänkte pula lite med min 200sx nu i vinter. HAr en -92. Undrar vad ni tycker om att skärmbredda den i plåt? Tror ni det skulle bli coolt?

LÄNGE LEVE POLISMAKTEN

3 627 Inlägg
16 augusti 2006
Reggin skrev:
Hej

Tänkte pula lite med min 200sx nu i vinter. HAr en -92. Undrar vad ni tycker om att skärmbredda den i plåt? Tror ni det skulle bli coolt?

Det beror hur du tänkt bredda, antar att du bara tänkt bredda själva skärmkanterna!

det hade kunnat bli riktigt fräckt, men bredda inte överdrivet bara, men 5cm runt om hade kunnat bli ballt tror jag;)

Go 4 it säger jag=)

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

227 Inlägg
16 augusti 2006
Ja fy fan blir coolt som fan smile...Ska också bredda bak men jag ska använda ett breddningkitt i glasfiber...

Dum spiro, spero...

755 Inlägg
16 augusti 2006
JE

Skulle skärmbreddning passa på 200???Ja fy fan blir coolt som fan ...Ska också bredda bak men jag ska använda ett breddningkitt i glasfiber...

var hittar du brednings kit i glasfiber??

227 Inlägg
16 augusti 2006
Köpte det av en kille som varit i Japan på semester som hittade ett där, så jag har tyvärr ingen aning sad... Breddar ca 5cm per sida...

Dum spiro, spero...

755 Inlägg
16 augusti 2006
tänkte om du visste någon sida ska skärm bredda en saab nämligen

126 Inlägg
16 augusti 2006
om du ska göra det, så tycker jag du ska köpa distanser så att däcken kommer ut lite, ser inte så fint ut om man knappt ser däcken big_smile

337 Inlägg
16 augusti 2006
Trådstartare
eftifo skrev:
om du ska göra det, så tycker jag du ska köpa distanser så att däcken kommer ut lite, ser inte så fint ut om man knappt ser däcken big_smile

Jojo, det e ju självklart!!

Ingen som är lite händig i Photoshop som kunde fixa en till mig? En röd med ett par fläskiga fäljar?
Senast redigerat av Reggin (16 augusti 2006)

LÄNGE LEVE POLISMAKTEN

Sök