Hyundai accent, har en jvc spelare med en mono mono utgång så tror inte jag kan ha 4 steg (nybörjare ) sen har jag 2 gas 6*9 or och 2 gas 5or... dem spelar bra men fattas endå något BAS
va nere och kolla på brl nyss och kolla på 12 " baslåda med 2 kanal 4-600 w tror jag det va... är det någon som vet om det är något att ha ?
du har en spelare med endast en utgång och det är mono? låter väldigt konstigt, brukar oftast vara en front bara isf. Om du beskriver det du såg på BRL så som du skriver, så har ingen någon som helst möjlighet att avgöra om det är värt att köra på.
Hyundai accent, har en jvc spelare med en mono mono utgång så tror inte jag kan ha 4 steg (nybörjare ) sen har jag 2 gas 6*9 or och 2 gas 5or... dem spelar bra men fattas endå något BAS
va nere och kolla på brl nyss och kolla på 12 " baslåda med 2 kanal 4-600 w tror jag det va... är det någon som vet om det är något att ha ?
Asså du lär ju ge oss lite mer info om grejorna! Det är ungefär som jag skulle fråga dig så här: "Jag kika på en bil med 4 hjul,är den nåt att ha" Fattar du? det finns säkert 20st olika 12" baslådor och steg på BRL...
Är annars ett trevlig kit till bra pris som spelar på riktigt bra för pengarna
Jag är rätt ny när det kommer till bil ljud. Men när jag läser spec på båda så värkar Alpha gas lådan ha mer tryck än DBX250. Sen vet jag enligt mina egna erfarenheter när det kommer till ljud för övrligt att 12" låter mycket bättre när det kommer till Metal/Rock osv.
Någon som kan förklara skillnaden mellan dem 2 packeten ?