Nissan GT-R slöare än Porsche Runt ringen!

Bjork OEM <3
27 september 2009 · 6 957 Inlägg

Scuderia_Lusso skrev:

Aerodynamik skrev:
Nog för att du skrivit massa strunt Scuderia, men fan va pinsamt det är att se så många tracka ner på Porsche. Det är grymma bilar och har alltid varit det, ingen gammal trimmad Volvo/Opel/Nissan eller vafan som helst kommer i närheten av den kvalité och väghållning som Porschar har.

Är helt fast i japanska bilar, men Porsche är som sagt feta bilar som dem flesta av oss bara kan drömma om och därför håller vi stenhårt fast vid våra budgetleksaker.. smile

Här har ni en kille med kulor. Han är ärlig, och att jag skrev att han hade en merca m.m... Kolla hans profilbild, jo en merca. Sen att han var 17 år, förlåt jag kolla inte upp det innan. Hade inte tillgång till hans tlf nr för o kolla det. Hoppas det kommer en ny lag under rättegångsbalken som säger att om man svarar på en 17 årings kommentar på garaget så kan man torska och bli inlåst i 99 år.

Det är nu bevisatt att ett äpple kan väga mer än en vattenmelon.
Ska jag bli huggen i ryggen för detta nu me?

"Aerodynamik" åker Nissan.. tongue inte Merca

OEM <3
Germax
27 september 2009 · 12 086 Inlägg

Det borde delas ut fler varningar/bann på det här forumet.

lillrackarn
27 september 2009 · 130 Inlägg

Scuderia_Lusso skrev:
Kolla historiken inom motorsporten. Ingen har fler segrar än Porsche

vilken historik? inom vilken genre?

och kom med källa för din trådstart ditt troll!

Scuderia_Lusso Profile at Phoenix Foundation
27 september 2009 · 171 Inlägg

lodiseN skrev:

baca skrev:
Är inte porsche en ganska bögig bil?

Väldigt fjollig, titta bara på scud*ria_blabla

Det e sånna idioter som dig som skapar sånna här onödiga strider på forum.
Vad har du emot att jag starta en forum som handlar om 2 seriösa bilar, så kommer du med din skrotade kärra och hackar ner på mig. Seriöst grabben du måste vart full när du skrev detta.
Visst e muchen hård, den e från halloween, sen du gång på gång attackerar mig, det är så jävla tydligt att bara för att man kör en Porsche så ska man bli huggen av er avundsjuka drömmare, visst citera det jag skriver nu. Men detta e ta mig fan helt otroligt. Garaget e full av skit, och du Lodisen bör vara president av den folkgruppen.

Scuderia_lusso hast Benzin Um Bluth
Aerodynamik ...
27 september 2009 · 7 120 Inlägg

Bjork skrev:

Scuderia_Lusso skrev:
text

"Aerodynamik" åker Nissan.. tongue inte Merca

Allt han sa om Merca var till Subw00fer killen.. tongue

lodiseN skrev:

Scuderia_Lusso skrev:
visst e Skyline grym, jag var inne på att köpa en R34 GT-R när jag inhandla min numera döda NSX..

Jobbigt att denna döda nsx gjorde en tid på 8.55 runt ringen alltså 5 sek långsammare än m3 csl och runt många porschebilar, och då är NSXen gjord på slutet av 80 talet. VISA EN porsche lr bmw lr whatever som presterar som denna risiga japan görwink från 80/90tal

När han skrev död kanske han menade skrotad eller såld? Tror inte han tyckte illa om den.. Men vi tolkar ju alla saker olika.

baca skrev:
Är inte porsche en ganska bögig bil?

Ja, GT2, GT3, Carrera GT, 911 Turbo osv är ju jättebögiga.

brandt_ skrev:

Hedning skrev:
Är det någon som inte kan bygga bilar som håller så är det japanarna och kineserna iaf. Fan en -03as nissan pickup är ju som en 50 år gammal amerikan.

Håller med. Och "rykterna" går ju om Nissan GTR att den knappt klarar 10 mins bankörning, växellådras(måste dessutom skickas till japan för att fixa), till och med motor ras(i ett automotorsport test) och även lite annat skit som att man inte för köra utan antisladd för då häller inte garantin etc

Våga säga NEJ till riskokare!

Visst har dem haft lite problem med växellådorna, men det är när man använder Launch Controll flera gånger om utan att oljan hunnit kyla ordentligt. Knappast av vanlig bankörning..

Goffen Administratör
27 september 2009 · 2 974 Inlägg

Dålig stämning i denna tråden alla vet ju att porsche är lite bättre.....

En kopp av den svarta såsen...
Audi A4 TDI quattro "Smurfen" (2021)
Volkswagen Polo R-Line "Edition 40" (2017)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang