2326
Sök

mina stereo grejer stulna, nån som sett dom?

moklare
21 Inlägg
20 augusti 2006
Trådstartare
mina stereo grejer stulna mellan lördag och söndag natt i bäckefors, dalsland. det var en cd av märket jvc 501, ett stort power akoustik steg med plexiglas och fyra kicker tior i "push-pull" utförande med ett toyota emblem på lådan. om Ni sett aller hört nått, tveka inte utan maila mig på Bonum@hotmail.com

catch u on the flipside

8 156 Inlägg
21 augusti 2006
Jag ska hålla utkik på nätet. Du ska inte ha speciellt stora förhoppningar. Men ändå...
Du har inga bilder på grejerna?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

104 Inlägg
21 augusti 2006
Ledsen för din skull,ha själv blivit av med liknande ur min bil en gång för länge sen.Tips från mig är att fråga runt efter just de grejerna själv för att få reda på vart de tagit vägen.Jag lyckades hitta några av de som en gång va mitt men totalt förstört av dessa små gangsters.Så ha inga förhoppningar om grejerna.Sorry...

Volvo håller Ford ifrån konkurs,fast nu rasar de utför för alla

moklare
21 Inlägg
21 augusti 2006
Trådstartare
förhoppningar har jag inte men man kan ju alltid hoppas.... men  jag misstänker att det är små "glin". blir så jävla trött på det bara.  om man bara fick veta vem det var.....

catch u on the flipside

2lateuloose
543 Inlägg
21 augusti 2006
hade du ingen försäkring?

- dB Team: Naughty Bassheads, SM, EM Champion m.m
- Member of: Skitskraj MC - Motto: Live Fast ~ Die Young

moklare
21 Inlägg
21 augusti 2006
Trådstartare
CoSmoZ skrev:
hade du ingen försäkring?

jo då men mina tidigare erfarenheter säger mig det,  att man aldrig får tillbaks pengarna som det egentligen är värt..  Och du kanske har spons också. en annan får knega en hel del bara för att ha råd med ett slutsteg som är nåt att ha.  Förresten, Du kanske har bra kontakter så en kan få hjälp med nya eller bättre beg. grejer!?

catch u on the flipside

Sök