hmmm.... undra vilka bilar som plötsligt havererar efter svenska vägar?! Jag hörde av en som jobbar med bärgning av bilar att SAAB ska vara dom som plockas upp mest? vad tror ni? varför skulle saab vara mest representerade?
hmmm.... undra vilka bilar som plötsligt havererar efter svenska vägar?! Jag hörde av en som jobbar med bärgning av bilar att SAAB ska vara dom som plockas upp mest? vad tror ni? varför skulle saab vara mest representerade?
Saabs tändkasetter är inget vidare. Men annars så ser jag ingen anledning till att Saab skulle stå vid kanten. Tycker mer man ser Opel på släpen
Den bärgaren jag fick åka med när en VW transporter-usling som jag skulle frakta från jönköping-töreboda stannade p.g.a kamremshaveri påstod att Peugot var den mest bärgade och anledningen skulle vara deras avtal där man som kund SKALL ringa bärgaren vid "småfel" tex när motorlampan börjar lysa.
har en gammal klass kompsi som jobbar som bärgare runt omkring här o han säger att det oftast är saab\opel som havererat . fast sen finns det ju så många saabar så det går inte säga att saab rasar mest .