5406
Sök

Sonyeriksson laddningsproblem

www.klockren.nu
476 Inlägg
2 oktober 2009
Trådstartare
Tjena..

Telefonen funkade som den ska igår kväll bara att de va dåligt batteri, så i morse hade den dött.
När jag skulle ladda den stog de nåt i stil med att jag måste använda ett sonyeriksson orginal batteri, annars går den inte att ladda?!
Telefonen är bara några månader och de sitter orginal batteri i roll...

Nån som haft samma problem?

vah, gick de för fort?...nä, de tror jag inte!

Försöker iaf
12 819 Inlägg
2 oktober 2009
Får jag gissa att det är antingen W595 eller W508 ? Isåfall är du inte den enda.. tongue
Bara att lämna in skiten på lagning sen sälja och inse att SE gör skit wink

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

www.klockren.nu
476 Inlägg
2 oktober 2009
Trådstartare
te_wik skrev:
Får jag gissa att det är antingen W595 eller W508 ? Isåfall är du inte den enda.. tongue

Mvh Tommy

haha, nej de är en w995, men de är väl samma skit...

Försöker iaf
12 819 Inlägg
2 oktober 2009
FordeveR skrev:
te_wik skrev:

Mvh Tommy

Okay.. jaa precis. Bara skicka in den på lagning. Har inte läst nå på nätet om de, kanske är det fel på själva laddaren.. men mest troligt inte. En kompis hann ha sin fungerande i ca två dar. Första laddningen fullgjorde han inte utan när batteriet var slut och han skulle ladda kom det felmeddelandet upp. Samma sak när vi testade ciggladdaren i bilen.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

www.klockren.nu
476 Inlägg
2 oktober 2009
Trådstartare
te_wik skrev:
FordeveR skrev:
te_wik skrev:

Mvh Tommy

Okay.. jaa precis. Bara skicka in den på lagning. Har inte läst nå på nätet om de, kanske är det fel på själva laddaren.. men mest troligt inte. En kompis hann ha sin fungerande i ca två dar. Första laddningen fullgjorde han inte utan när batteriet var slut och han skulle ladda kom det felmeddelandet upp. Samma sak när vi testade ciggladdaren i bilen.

Mvh Tommy

nä laddaren är de inte, har testat med 2 olika orginal laddare, blir väl till att skicka in den då smile
tack för svar

Mvh mattias

Sök