4153
Sök

Har ni hittat stulna bilar?

DFFL
9 020 Inlägg
23 augusti 2006
Trådstartare
Hur många av er har egentligen hittat en eller flera av de stulna bilar som skrivs här på garaget???

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

2 652 Inlägg
23 augusti 2006
läser du tråden ang den stulna supran så är det en kille som sett bilen

Anställd.. =)
126 Inlägg
23 augusti 2006
Vi hoppas väl att vi ska hitta mer bilar med hjälp av en speciell tråd men det återstår att se...
all hjälp är bra hjälp...

Vadå konstapeln? jag bränner inte däck!! Ser du inte att jag har kört fast???
MSN: davidfock@hotmail.com
www.specialgrafik.se
www.club-s12.org

DFFL
9 020 Inlägg
23 augusti 2006
Trådstartare
Alltså jag förstår att folk skriver här, de vill ju ha tillbaka sina bilar.
Tänkte mer på om det verkligen är någon som hittats "tack vare" någon användare på garaget.

Det var ju bra att nån sett supran, det är ju trots allt ett litet bevis på att det finns hopp om att hitta bilen med hjälp av garaget.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Gorgilus addictus
4 776 Inlägg
23 augusti 2006
FireTraXX skrev:
Alltså jag förstår att folk skriver här, de vill ju ha tillbaka sina bilar.
Tänkte mer på om det verkligen är någon som hittats "tack vare" någon användare på garaget.

Det var ju bra att nån sett supran, det är ju trots allt ett litet bevis på att det finns hopp om att hitta bilen med hjälp av garaget.

Ja chansen ökar nog lite, med tanke på att användarna är ju spridda rätt rejält...så de är ju bra att säga till här.

Allt för den där jävla hatten!

252 Inlägg
28 augusti 2006
Såg en ny 740 på "pundarparkeringen" en dag. Drog i väg ett sms och det var Sture i Göteborg som ägde den. Eller va stog det... STULET   Hmm de blev te o ringa polisen med en gång och när jag står och pratar med dem kommer två killar, hoppar in i bilen och kör i väg.

//Janne

Herr
1 722 Inlägg
28 augusti 2006
Janne skrev:
Såg en ny 740 på "pundarparkeringen" en dag. Drog i väg ett sms och det var Sture i Göteborg som ägde den. Eller va stog det... STULET   Hmm de blev te o ringa polisen med en gång och när jag står och pratar med dem kommer två killar, hoppar in i bilen och kör i väg.

Och du slutar skriva där?!?! följde du efter? va gjorde du? :>

There's no need to fear, UNDERDOG is here!

Sök