5999
Sök

Voddler, nån som hunnit testa?

158 Inlägg
2 november 2009
Trådstartare
Den nya tjänsten voddler har kommit, eller har funnits ett tag nu. Vad tycker ni om tjänsten? Är det reklamavbrott? HUr är kvallen å så vidare?
btw min första tråd Jippie :D

join the dark side! ... and get a free cookie.

9 108 Inlägg
2 november 2009
hmm verkar intressant, har länge velat ha ett program likt Spotify för film. Får se hur det verkar..

www.voddler.com

Bredbandbolagets kunder får invite till Voddler Free: http://www.bredbandsbolaget.se/wps/port … er/voddler

1 582 Inlägg
2 november 2009
Jag har Voddler och tycker att själva upplägget av programvaran är lite sådär, man kan inte använda musen utan man styr allt med pilarna, enter och esc typ smile men förhoppningsvis så blir programvaran bättre i framtiden. Finns inte jätte många filmer ännu och inga serier alls men, detta är bara beta version så blir nog grymmare sen cool

1 002 Inlägg
3 november 2009
Jag instalerade Voddler idag, efter stor längtan. Dock så blev jag väldigt besviken. Man kan som sagt inte använda musen, det finns ingen sökfunktion, väldigt lite filmer, hela programmet gick galet långsamt, ibland så bara avbröts filmen m.m. Men jag tror absolut att detta kommer bli riktigt bra och funka kanon inom en snar framtid!!

...

4 005 Inlägg
4 november 2009
LIVINL0UD skrev:
Jag har Voddler och tycker att själva upplägget av programvaran är lite sådär, man kan inte använda musen utan man styr allt med pilarna, enter och esc typ smile men förhoppningsvis så blir programvaran bättre i framtiden. Finns inte jätte många filmer ännu och inga serier alls men, detta är bara beta version så blir nog grymmare sen cool

Precis min åsikt!

Dock har de fort avtal med många filmbolag med start i förra onsdagen så det kommer väl snart.... Men som det är nu så "suuuuger" det.

Edit: Kom på att alla reklamer jag såg så var det bara ny bilreklam som jag inte hade sett så om det fortsätter så, så blir det nog bra. smile

Edit2: Men sen fattade jag inte riktigt varför jag satt och kollade på reklam, kände mig fruktansvärd låst att inte kunna spola förbi reklamen och tankade ner filmen istället.
Senast redigerat av linuslinje (4 november 2009)

Sök