Bild: Photoshop: Honda Civic DTM Concept

TyranN Biltokig
30 augusti 2006 · 345 Inlägg

Tim, den är helt klart godkänd ändå. Riktigt grym. smile

timnordlof
30 augusti 2006 · 798 Inlägg

Jag bad om kritik, jag tycker INTE att ni klaga! Däremot kan jag inte riktigt hålla med er. Tack så mycket för kritiken. Angående (det nu kände högerhörnet) så funderade jag ett tag med den vinkeln och skuggningen. Testade lite olika men det här är så rätt det blir, eftersom det är ett studiofoto så är det lite konstigt ljus...

Å andra sidan så blir man ju lite bilnd när man hållt på med samma bild ett tag, men jag kan verkligen inte säga att den är fel! big_smile Tack för all kritik i alla fall, det var det jag bad om.

EDIT: Om det nu hjälper nån så kan ni jämnföra med originalbilden. Ni kan också jämnföra med den sidan som är närmast på den omgjorda bilden. Som ni ser så är den liksom vinklade i två vinklar på samma gång. Därför är det nästan omöjligt att säga hur det skulle sett ut "på riktigt".

Senast redigerat av timnordlof (30 augusti 2006)

TyranN Biltokig
31 augusti 2006 · 345 Inlägg

Förstorade upp bil(d)en och kollade närmare. Skuggningen är rätt m8. wink Så här skulle du göra med din SAAB! smile

timnordlof
31 augusti 2006 · 798 Inlägg

TyranN skrev:
Förstorade upp bil(d)en och kollade närmare. Skuggningen är rätt m8. wink Så här skulle du göra med din SAAB! smile

Ja, det skulle vara nått va!? =P Skulle vara skapligt med jobb tror jag... Om du menade på riktigt. Men Photoshopa den kanske man kan göra...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang