6178
Sök

Vad f***n, vilken verkstad !!

Power of changes
270 Inlägg
11 november 2009
Trådstartare
så här börja det: hjulet hoppa av bilen för någon har varit där och pillat, och och nu är den på verkstad.
ni som har läst andra tråden ja har skrivit fattar, men hur som hälst.

Dom sa att bilen skulle bli klar måndag men för säkerhetens skull kom på Tisdag, ja kommer på tisdag för att hämta bilen meeen neeej då har dom inte äns börjat med bilen. Kommer dagen efter och då har fel fälg kommit till verkstaden, kommer nästa dag aah men då funkar inte central låste. SISTA dagen (idag och då har den varit inne i 10dagar) hämtar farsan bilen  meen nu när farsan kommer hem så ringer han mig och frågar hur sätter man på värmen :S:SS: =??? WTF hur faan lyckas dom paja det ?! När central systemet gick sönder så ville dom inte fixa det för det va tydligen inte deras fel,  nu undrar hur de ska gå till att fixa det här nu.

Och nu har ja en fråga till er alla :

Vet ni någon BRAAA verkstad som man kan lita och gör ett bra jobb ( kostar vad det kostar) !?!

Verkstaden ja pratar om ligger i haninge/Vega så inte den!

verkstaden måste ligga i stockholm

MVH
Mr H

Power 0f You

4 001 Inlägg
11 november 2009
jag förstår inte riktig, du påstår att verkstaden har förstört både centrallås och värmen i bilen?

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

Forummoderator
10 576 Inlägg
11 november 2009
Ta detta i din blogg.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök