1867
Sök

Vad tycker ni om nya bilar?

291 Inlägg
26 juli 2005
Trådstartare
Jag måste bara fråga, vart e bilvärlden på väg? bilarna blir ju bara fulare o fular desto nyare dom e. Men klart det finns undantag. Vad tycker ni?? Snyggaste bilarna e från 1970 till 1995... bilar ser ju snart ut som nåt jävla ufo...

12 086 Inlägg
26 juli 2005
Jag håller inte med dig alls!
Tycker det tillverkas o tillverkats ursnygga o urfula bilar sen den uppfanns!

En sak är faktum dock, dom blir bara plastigare och omekbara ju nyare dom är. Snart vågar man inte byta glödlampa förens nån röst säger att man gjort fel lr nått!tongue

291 Inlägg
26 juli 2005
Trådstartare
Fkoff skrev:
Jag håller inte med dig alls!
Tycker det tillverkas o tillverkats ursnygga o urfula bilar sen den uppfanns!

En sak är faktum dock, dom blir bara plastigare och omekbara ju nyare dom är. Snart vågar man inte byta glödlampa förens nån röst säger att man gjort fel lr nått!tongue

Joo, men smaken e som baken.
Men det där o meka meb nya kan ju alla hålla med om, att det inte blir så jävla lätt, ex när nått el problem eller liknande, hörde oså att det finns en Audi som man inte själv kan öppna motorhuven på, otroligt men sant...

231 Inlägg
27 juli 2005
Tycker att nya bilar är snyggare än många äldre bilar. Är riktigt kräsen. Favoritbilarna är ju inte någon man kan köpa för så där 20 tusen utan den billigaste kostar starx över en halv miljon som ny.

Men som sagt smaken e som baken och det är kanske tur att alla inte har samma. smile

Uppvuxen med Volvo, så Volvo är och kommer alltid vara en del av mitt hjärta!
3/4 vitblå 1/4 blågul

Just another freak in the freak kingdom
378 Inlägg
27 juli 2005
Visst fanns det både snygga och fula bilar då som nu.. Bästa bilarna var nog på 90 talet.. Då tillverkades det ju uppsjö av roliga bilar.. som tex. Lotus omega, Nissan skyline, Mazda rx7, Toyota supra osv.. Visst det finns roliga bilar som tillverkas nu.. Men det fanns mer att välja på då.. Ska bli kul å se vilka bilar som kommer att bli trimm favoriter om ca 10-15 år av dom som tillverkas nu.

If everything seems under control, you’re just not going fast enough.
Mycket ljud är lagomt.

Bilbyggare
225 Inlägg
27 juli 2005
håller med Pi, det fanns mer att välja på "förr" och även lättare att skruva själv.
Nu om man köper en ny bil och skruvar lite så kommer väll bilens digitala system att kasta bluescreens på en som om de vore Windows smile
och all denna aluminium som inte pallar lika mycke som stål.. ack ack, allt för att stoppa de roliga tongue

....:::: |[ Volvo S800 GLT ]| ::::....
Skokloster here we come

Sök