2823
Sök

Angående Kirby universalmaskinen.

Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
1 660 Inlägg
Moderator+
1 081 Inlägg
7 september 2006
Va? Ingår det en betjänt som sköter skiten i det priset också? Dammsugare för 30 papp? Herrejävlar... Min dammsugare kommer från ÖB och kostade 299:- tror jag, den suger också upp skit. Kanske lite sämre än andra men jag har råd med att det tar dubbla tiden..

Sen har jag några slantar över till slipmaskiner, golvmoppar och annat lyx.

Eller är det något jag missat? yikes Någon som vill visa en bild på denna "supermaskin"?

Mvh

Vem jag?

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
7 september 2006
Redbull skrev:
Va? Ingår det en betjänt som sköter skiten i det priset också? Dammsugare för 30 papp? Herrejävlar... Min dammsugare kommer från ÖB och kostade 299:- tror jag, den suger också upp skit. Kanske lite sämre än andra men jag har råd med att det tar dubbla tiden..

Sen har jag några slantar över till slipmaskiner, golvmoppar och annat lyx.

Eller är det något jag missat? yikes Någon som vill visa en bild på denna "supermaskin"?

Mvh

bor du inte allt för långt bort kan jag göra en visning hos dig smile

41 Inlägg
7 september 2006
Måste hålla med "Dusty" om att Kirbyn inte är någon "vanlig" dammsugare! Måhända att den kostar en jäkla massa pengar, men om man inte har dom pengarna, köp inte maskinen!?
Kan säga såhär, dammsuger man ett rum med Kirbyn så kan man vänta bra mycket längre innan man behöver dammsuga igen. Detta eftersom den inte släpper tillbaka all skit som en billigare dammsugare gör. Sen är den förjäkla bra till golvboning, mattvätt osv! Använder den alltid när jag städar familjens bilar. Blir KANON! smile
Ska även tillägga att vi har centraldammsugare installerad i villan. Och om man jämför resultat på städningen ligger Kirbyn bra mycket längre fram i utvecklingen. Och då är det ändå en centraldammsugare vi snackar om. Som är bland de bättre man kan ha!

Men men.. har man inte råd, köp den inte då! Är väl inte svårare än så!? tongue

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
7 september 2006
gussie skrev:
Måste hålla med "Dusty" om att Kirbyn inte är någon "vanlig" dammsugare! Måhända att den kostar en jäkla massa pengar, men om man inte har dom pengarna, köp inte maskinen!?
Kan säga såhär, dammsuger man ett rum med Kirbyn så kan man vänta bra mycket längre innan man behöver dammsuga igen. Detta eftersom den inte släpper tillbaka all skit som en billigare dammsugare gör. Sen är den förjäkla bra till golvboning, mattvätt osv! Använder den alltid när jag städar familjens bilar. Blir KANON! smile
Ska även tillägga att vi har centraldammsugare installerad i villan. Och om man jämför resultat på städningen ligger Kirbyn bra mycket längre fram i utvecklingen. Och då är det ändå en centraldammsugare vi snackar om. Som är bland de bättre man kan ha!

Men men.. har man inte råd, köp den inte då! Är väl inte svårare än så!? tongue

håller med dig helt å hållet. alt beror på hur mycket man kan använda maskinen.

sixten
252 Inlägg
7 september 2006
det är en toppenmaskin, inte bara jag som brukar låna av morsan å farsan för att tvätta mattor och massa andra grejjer som en vanlig dammsugare inte pallar...

41 Inlägg
7 september 2006
Visst är den väl bra men vem fan betalar 30000 för en dammsugare??? ...eller "Universalmaskinen". Hade en tomte hos mig en gång som demonstrerade och stackarn var helt desperat; han var nog beredd att offra både armar och ben bara för att sälja skiten.

Sök