Prelude -88. Vilken färg ska jag välja?

falloutboy
5 september 2006 · 1 723 Inlägg

Ska fixa till min Prelude och det innebär ny lack och så tänkte jag lacka fälgarna. Var först inne på svart lack både på bil och fälgar men är inte svart lite trist? Vitt kan ju va väldigt snyggt det med, men vad ska man då ha för färg på fälgarna?

Kom med idéer för just nu så tvekar jag på min ursprunliga idé. Gärna lite raceinspirerat kanske.

http://www.garaget.org/gallery/archive/ … 4-9680.jpg

Senast redigerat av falloutboy (5 september 2006)

falloutboy
6 september 2006 · 1 723 Inlägg

ruskigt dåligt med idéer...?

Fredrik.Gustavsson
6 september 2006 · 2 123 Inlägg

Varför lägga så mycke pengar på en så gammal och tråkig bil ?

falloutboy
6 september 2006 · 1 723 Inlägg

lacken blir typ gratis. själv gillar jag de lite fulsnygga bilarna från 80-talet. och 4WS är rätt kul.

Senast redigerat av falloutboy (6 september 2006)

wiikman
6 september 2006 · 165 Inlägg

Den färg du tycker passar dig

_________
Audi Coupe
2.3 '92
Nasty Heavy Metal N' Horsepower
6 september 2006 · 174 Inlägg

svart är alltid snyggt...annars är "windowsXP-blå" med vita fälgar rätt styvt smile
kolla länken om du behöver lite inspiration
http://www.honda-tech.com/zerothread?id=622994

Alla kan köra fort rakt fram...
Dockan
6 september 2006 · 733 Inlägg

röd me vita fäljar, men fäljarna i samma röd big_smile sen lackar du de e i mattklarlack, så får du en nästan sammetsröd, jäävligt fint big_smile

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.
Volvo Amazon Cab "Betty" (1964)
falloutboy
6 september 2006 · 1 723 Inlägg

min andra bil är ju röd så jag är lite tveksam till en röd till, men det lät fint smile

XP-blått låter annars väldigt intressant! speciellt med de vita fälgarna till.

Caffe
6 september 2006 · 1 436 Inlägg

Silver med vinröda viperränder med tunna ränder på varje sidan om de stora ränderna.
Orange med svarta fälgar och mattsvart motorhuv.
Är du manlig nog kan du ha en rosa bil med guldfälgar.
Grön med silvertribals och neon under... lite tfatf-stuk.
Annars mattsvart med bultade rutor och stooor intercooler.
Vit med nummer på sidan, en blixt över huven och röda stänkskärmar. Rallystuk.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.
falloutboy
6 september 2006 · 1 723 Inlägg

rosa hade tjejen gillat skulle jag tro smile
men jag är lite sugen på babyblåmetallic (som tjejen föreslog), hade den färgen på min första bil. Riktigt tjusigt!

TobLju Fartglad
6 september 2006 · 336 Inlägg

falloutboy skrev:
rosa hade tjejen gillat skulle jag tro smile
men jag är lite sugen på babyblåmetallic (som tjejen föreslog), hade den färgen på min första bil. Riktigt tjusigt!

Kollat på Pimp My Ride igår? tongue


För övrigt så tycker jag att svart och svarta fälgar med kromkant skulle vara grymt! Så ska jag göra eller bilen banangul. smile

Senast redigerat av TobLju (7 september 2006)

Power without Quattro is useless!
Audi S4 "Galne Gunnar" (1992)
falloutboy
7 september 2006 · 1 723 Inlägg

hade de nåt liknande igår? missade det. vad var det för bil de gjorde om? man kan ju kika för lite inspiration smile

ja svart med svarta fälgar hade inte varit dumt. Man får se, har ännu ett tag kvar tills det är aktuellt med omlackeringen.

TobLju Fartglad
7 september 2006 · 336 Inlägg

falloutboy skrev:
hade de nåt liknande igår? missade det. vad var det för bil de gjorde om? man kan ju kika för lite inspiration smile

Dem gjorde om en Toyota -03 (Avensis, tror jag) som dem gjorde silver med tjocka röda stripes och smala bredvid dem tjocka, det vart jävligt grymt men det skulle vara snyggare med svart och svarta fälgar på din bil, lite Knightrider känsla. tongue

Power without Quattro is useless!
Audi S4 "Galne Gunnar" (1992)
Darkie dARKiE
7 september 2006 · 5 031 Inlägg

whiper skrev:
röd me vita fäljar, men fäljarna i samma röd big_smile sen lackar du de e i mattklarlack, så får du en nästan sammetsröd, jäävligt fint big_smile

"röd me vita fäljar, men fäljarna i samma röd"  Va?? fattar nada , det enda jag fattar av den meningen är att han ska lacka bilen röd och fälgarna vita! men sen kommer "fäljarna i samma röd? då tappar du mej.. då blir ju inte fälgarna vita plötsligt.. hm smile

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang