6171
Sök

Är de bara jag som tycker om att....?

451 Inlägg
10 december 2009
Trådstartare
Alla har ju sina vanor och ovanor som vi verkligen tycker om men som vi vet att är lite konstig. Vissa kanske äter pannkaka med senap eller tycker om att sticka nålar i fingrarna, vad vet jag. Skriv vad du gör för konstiga saker och se om någon annan gör samma sak!

Själv så tycker jag att de är sjukt roligt att polera upp saker och ting som inte blänker, kan vara en skitig plåt som bara ligger å skräpar i ett hörn, fram med autosolen och putsa. Sen äter jag havregryn med kall mjölk och nougatsås och socker, mums!

3 714 Inlägg
10 december 2009
på mcdonalds så blir det att man beställer cheeseburgare sen tar jag bort gurkan, varför inte beställa utan gurka ? jo är för lat

annars så har man väl inga konstiga matvanor tycker jag, jo det skulle vara att jag äter mat för typ 3....

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

1 582 Inlägg
10 december 2009
Jag har en ganska ovanlig matvana enligt polarna i alla fall. Jag älskar att äta fil och flingor med citronpeppar och grilkrydda cool låter kanske äckligt men det smakar grymt bra smile

12 086 Inlägg
10 december 2009
Är de bara jag som tycker att den här tråden borde låsas för den har världens sämsta rubrik ^^

Försöker iaf
12 819 Inlägg
10 december 2009
T5Black skrev:
Alla har ju sina vanor och ovanor som vi verkligen tycker om men som vi vet att är lite konstig. Vissa kanske äter pannkaka med senap eller tycker om att sticka nålar i fingrarna, vad vet jag. Skriv vad du gör för konstiga saker och se om någon annan gör samma sak!

Själv så tycker jag att de är sjukt roligt att polera upp saker och ting som inte blänker, kan vara en skitig plåt som bara ligger å skräpar i ett hörn, fram med autosolen och putsa. Sen äter jag havregryn med kall mjölk och nougatsås och socker, mums!

Det där med att polera känner jag igen. Gillar att polera och vaxa upp saker, men volvo 245an tex har jag inte orkat polera upp ännu.

Däremot har jag en konstig ovana att vaxa och polera lackerade köksluckor, kylskåp och annat smile

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Sök