3889
Sök

behöver lite hjälp angående bultcirkel...

Driver
2 111 Inlägg
14 september 2006
Trådstartare
Tjenare alla garagare!.

Ska iväg o kika på en corrado strax, undrar nu över vad det är för bultcirkel på den. En på jobbet har ett par fälgar som jag kan få köpa billigt som jag isåfall skulle sätta på bilen sålänge. om det nu blir köp.

han säger att det är "golf fälgar" att de setat på en golf. Är det samma bultcirkel på alla folkvagnar?. Väldigt tacksam för tips. annars kanske de blir lite prut hehe...;P

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

293 Inlägg
14 september 2006
vad är det för modell ? tongue
Senast redigerat av a_glad (14 september 2006)

Du Ska Synas Eller Höras När Du Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt!

Driver
2 111 Inlägg
14 september 2006
Trådstartare
en corrado g60 -91a...

En sak till. Vist är det tvärställd fyra o därmed framhjulsdrift på dem?. en nsubbe här som skrivit rak fyra. confused...

mvh

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

293 Inlägg
14 september 2006
då ska det vara 4*100 om jag minns rätt.. alltså samma som på Golf II
Motorn ska vara en vanlig GTI 8v som också sitter i golfarna och dom är framhjulsdrivna.

Mvh Glad

Du Ska Synas Eller Höras När Du Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt!

Driver
2 111 Inlägg
14 september 2006
Trådstartare
a_glad skrev:
Motorn ska vara en vanlig GTI 8v som också sitter i golfarna och dom är framhjulsdrivna.

Mvh Glad

du glömde kompressor wink smile... tack för infon! :smile

1 854 Inlägg
14 september 2006
4/100

293 Inlägg
14 september 2006
Janken skrev:
a_glad skrev:

Mvh Glad

du glömde kompressor wink smile... tack för infon! :smile

haha big_smile jo men det visste du förhoppningsvis redan tongue wink

var så lite så smile

Sök