Inte nöjd med sina julklappar? Är du nöjd?

Fellow
27 december 2009 · 1 581 Inlägg

Önskade mig en elvisp, fick den. Plus presentkort på ikea, vantar att ha när bilen är kall, kalsonger och en jävla tomte:D

exoop
27 december 2009 · 469 Inlägg

Wangstedt skrev:

exoop skrev:
nu tror jag inte ni förstår barnens del i det hela!! jag kan sätta hela min lön på att om ni inte fick något av vad ni önskat er när NI var BARN så skulle ni nog också bli sura och hitta på något dumt!.
Ni sitter här idag 18+ och säger att ni är jätte nöjda med era 25kr klappar!!! men tänk ett barn som inte får ens en enda legobit eller lekasksbil att leka med! respektlöst enligt min mening! Julen är ju för f''n barnens högtid, och då tycker jag att dem ska få lite respekt och glädje!

Tänk om de önskade sig helt orimliga saker då och föräldrarna försökte ändå?

/Wångstedt

ja men det är först då vi kan beklaga det hela! tänk om dem fick en barbie istället för en actionman t.ex för att vända på steken?
vi kan inte kasta skit innan vi vet på vilka grunder det hela handlar om!

"tänk på att även världens starkaste man får ta i när han skiter!"
FreddeK
28 december 2009 ·

Fellow skrev:
Önskade mig en elvisp, fick den. Plus presentkort på ikea, vantar att ha när bilen är kall, kalsonger och en jävla tomte:D

Kan inte vara kul att få kalsonger när man är en tjej lollol

Lurken_85
28 december 2009 · 832 Inlägg

Önskade mig en Behringer X V-AMP och fick det så jag blev helnöjd plus att jag fick lite annat smått och gått oxå.

Lemmy till upprörd skribent:
"-Utnyttjar vi groupies? Groupies? Hur kan du kalla din dotter för det!"
Henka_ Slav
6 januari 2010 · 1 454 Inlägg

Önskade mig nån snygg t-shirt. fick ingen sad men istället fick ja en skrivare,scanner och kopiator till dumburken (ja lovar den e skitball smile )  en apsnygg hoodie och en diesel parfym. de e nog dom bästa, sen köpte ja dock den dyraste till mig själv, X-BOX 360 Elite med lite spel.

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
Saab 9000 CSE "JAS 9000 Gripen" (1998)
AdessE
6 januari 2010 · 43 Inlägg

Själva har vi i familjen valt att inte fira jul,utan lägger pengarna på att resa till varmare breddgrader istället....

exoop
7 januari 2010 · 469 Inlägg

AdessE skrev:
Själva har vi i familjen valt att inte fira jul,utan lägger pengarna på att resa till varmare breddgrader istället....

så ska jag ha det ett tag framöver hehe smile

"tänk på att även världens starkaste man får ta i när han skiter!"
Hee-Maan
7 januari 2010 · 3 113 Inlägg

förvånad att jag nåra i överhuvudtaget big_smile men det va kul o nöjd e jag.

julen är överskattad

Semper Fi
Annevare
7 januari 2010 · 189 Inlägg

Hade inte önskat mig något speciellt men fick lite grejer ändå, men det bästa var ju köttbullarna och revbenspjällen på julbordet big_smile Så fick jag prova en rå trimmad 940 turbo inte helt fel de heller wink

“Sure it's quiet, for a diesel. But that's like being well-behaved… for a murderer.” Jeremy Clarkson
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang