Ken Block byter bilmärke!

robinwatz
9 januari 2010 · 129 Inlägg

Tycker det är bra att han byter "upp sig". Då Ford verkligen satsar hårt. Gillade hans Impreza väldigt mycket. Men antar att han kommer fixa till forden lika fin. Längtar efter ett år fullt av gryma videos, och många vinster. Kommer bli GRYMT!

kolvas
17 januari 2010 · 4 001 Inlägg



här kan man se hur det går när Ken Block kör Ford, jag undrar bara, VAD FAN GÖR HAN?

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må
Normark
17 januari 2010 · 558 Inlägg

hahaha! så går de när man släpper gasen:)

TireSlayer Tvivlare
17 januari 2010 · 2 266 Inlägg

kolvas skrev:



här kan man se hur det går när Ken Block kör Ford, jag undrar bara, VAD FAN GÖR HAN?

de va väl nåt som låste sig i diffen där, eller va de va. men ser hur bilen rycker till åt andra hållet. tror inte han kom i mål i den tävligen heller tongue

You can't polish a turd, but you can roll it in glitter.
Med reservation för ev. felskrivningar.
expect1991
17 januari 2010 · 1 814 Inlägg

Snart kommer han väl hamna rätt och hitta in i Volvo C30, inte lång väg kvar tills dess wink

Kesler
17 januari 2010 · 3 650 Inlägg

grymt, hoppades på ford!

TFkarlsson Varningar. 36
17 januari 2010 · 1 200 Inlägg

Hahahhaha härligt att dom bryter sönder vingen också när dom försöker få upp den ur diket! big_smile

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.
kolvas
17 januari 2010 · 4 001 Inlägg

MantaRobin skrev:

kolvas skrev:



här kan man se hur det går när Ken Block kör Ford, jag undrar bara, VAD FAN GÖR HAN?

de va väl nåt som låste sig i diffen där, eller va de va. men ser hur bilen rycker till åt andra hållet. tror inte han kom i mål i den tävligen heller tongue

tror jag inte, vi brukar kalla det där för C-föraravåkning

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må
Saffranskalle Palfinger tekniker
22 januari 2010 · 1 248 Inlägg

den bilen han ska köra byggs av svenskar som flygs till usa med delar tongue

Volvo Xc70 (2001)
ImprezaGC8
22 januari 2010 · 373 Inlägg

VKN_940 skrev:
den bilen han ska köra byggs av svenskar som flygs till usa med delar tongue

Fiestan han ska köra i USA ja, den byggs av Olsbergs MSE. Men Focusen han ska köra i WRC byggs och drivs av M-sport i England.

Matspetter
22 januari 2010 · 139 Inlägg

kolvas skrev:

MantaRobin skrev:

kolvas skrev:



här kan man se hur det går när Ken Block kör Ford, jag undrar bara, VAD FAN GÖR HAN?

de va väl nåt som låste sig i diffen där, eller va de va. men ser hur bilen rycker till åt andra hållet. tror inte han kom i mål i den tävligen heller tongue

tror jag inte, vi brukar kalla det där för C-föraravåkning

låste sej i diffen tror jag inte, någon skrev att det var en övergång från grus till asfalt precis där. Jag tycker det är lite svårt att se. Men kan nog stämma!

Saffranskalle Palfinger tekniker
22 januari 2010 · 1 248 Inlägg

ImprezaGC8 skrev:

VKN_940 skrev:
den bilen han ska köra byggs av svenskar som flygs till usa med delar tongue

Fiestan han ska köra i USA ja, den byggs av Olsbergs MSE. Men Focusen han ska köra i WRC byggs och drivs av M-sport i England.

m dom är faktiskt nere i usa nu och bygger. och focusen visste jag faktiskt inte

Volvo Xc70 (2001)
Xaos kaptenXaos
26 januari 2010 · 136 Inlägg

nya bilen:D
http://www.drivingsports.com/site/2010/ … ng-fiesta/

ser jävligt fet ut big_smile

Senast redigerat av Xaos (26 januari 2010)

Audi A4 Avant 1.8tsq "Våga Vägra Kolfiber" (2004)
Xaos kaptenXaos
26 januari 2010 · 136 Inlägg
Audi A4 Avant 1.8tsq "Våga Vägra Kolfiber" (2004)
karlitoo
26 januari 2010 · 263 Inlägg

Fin, men Subarun var myyycket fetare

Volvo 854 R - T-RÖD - STEG 3 AUTOTECH -
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang