audiobahn basar är de bara snygga eller låter de bra också?

Vogge
29 juli 2005 · 494 Inlägg

frågan är som ovan. jag har svikit dls en stund och fundera på ett par audiobanh basar bara för att de är snygga och lite billigare :S kom på att de skulle blir så snyggt med basar som spelar in i lådorna men du vill man har snygga basar och de är faktist inte dls starka sida..

Ny bliven Volvo ägare känner mig vilsen:D
Äter kött i ren protest mot vegetarianerna som äter djurens mat!
BrollGG
31 juli 2005 · 26 Inlägg

ja kör med audiobahn nu dom funkar kanon smile vilken modell?

Audi A6 2,0T Fsi "Svarta pärlan" (2007)
sleepless Hård skalle
31 juli 2005 · 229 Inlägg

Har ingen egen erfarenhet men med tanke på priset så borde dom spela bra...

All on... ...full out!
Vogge
31 juli 2005 · 494 Inlägg

okej såg på din sida audiobanh högtalarn jävligt snygga
vet ni någon sidan man kan köpa från??!?!

Ny bliven Volvo ägare känner mig vilsen:D
Äter kött i ren protest mot vegetarianerna som äter djurens mat!
Germax
31 juli 2005 · 12 086 Inlägg

Finns en del Audiobahn på amerikanska ebay! till förmånliga priser, både renoverade och helt nya. annars vet jag att www.powershop.se säljer audiobahn!

Har själv kollat en del på Audiobahn, verkar va jävligt vettiga saker fkt.

CoSmoZ 2lateuloose
2 augusti 2005 · 543 Inlägg

dom basarna som ser coola ut är oftast sämre än basar som inte har en massa bling bling fast som kostar lika mye.. men det beror väl på vad man är ute efter med bilen??

- dB Team: Naughty Bassheads, SM, EM Champion m.m
- Member of: Skitskraj MC - Motto: Live Fast ~ Die Young
Vogge
2 augusti 2005 · 494 Inlägg

CoSmoZ skrev:
dom basarna som ser coola ut är oftast sämre än basar som inte har en massa bling bling fast som kostar lika mye.. men det beror väl på vad man är ute efter med bilen??

jo de har varit min filosofi rätt länge .. men jag skulle vilja samman föra ett snyggt utseende och ett bra ljud. asså inget värsting ljud men ett bra ljud.

Ny bliven Volvo ägare känner mig vilsen:D
Äter kött i ren protest mot vegetarianerna som äter djurens mat!
Theo
2 augusti 2005 · 859 Inlägg

Phoenix Gold satsar en del på design på högtalare osv. Men faktum är att dom även låter RUSKIGT bra för pengarna dom kostar.

/Theo

sleepless Hård skalle
2 augusti 2005 · 229 Inlägg

CoSmoZ skrev:
dom basarna som ser coola ut är oftast sämre än basar som inte har en massa bling bling fast som kostar lika mye.. men det beror väl på vad man är ute efter med bilen??

Kan ju inte hålla med dig där... Bl.a. Kicker tillverkar otroligt design-mässiga
basar som spelar tokbra också!

All on... ...full out!
Vogge
2 augusti 2005 · 494 Inlägg

vart hittar man phoenix högtalare då?? någon bra webb sida!?
jo har kollat endel på kicker med men de har lite mer snygg högtalare korgen ser väll rätt standard ut :S vill ha basar som spelar in i lådorna så de är korgen som är viktig.

Ny bliven Volvo ägare känner mig vilsen:D
Äter kött i ren protest mot vegetarianerna som äter djurens mat!
tobbe.77
3 augusti 2005 · 96 Inlägg

vad man har läst på amerikanska bilstereoforum så är det väldigt få som gillar vad Audiobahn presterar i ljudkvalité men dom ser ju "bra" ut och spelar ganska högt så vill man ha en flashig installation som hörs så är det säkert inget fel med Audiobahn men dom är väl kanske inget att tävla i SASCA med.

Elrobbo
3 augusti 2005 · 75 Inlägg

Ja har hört dessa spela http://www.blocket.se/view/5617737.htm? … amp;city=0

Spelar görbra! De säljer han nu, slå till? De finns i Motala, han bor granne med min syrra.

Har bytt namn till ''Robininfocus'' pga bilbyte..
Volkswagen Typ 1 117 "1200" (1960)
Vogge
3 augusti 2005 · 494 Inlägg

jo jag har kollat på de där basarna. de vore jävligt kul att ha men jag måste nog ha ett nytt steg :p då. och har precis köpt ett..

men jag vill ju vara med i sasca och ha ett snyggt bygge!!
hur gör man då.
kabar isär ett par dls ur tior och tar fram skär brännarna och gör om dem lite och sen kromar skiten:D

Ny bliven Volvo ägare känner mig vilsen:D
Äter kött i ren protest mot vegetarianerna som äter djurens mat!
Germax
3 augusti 2005 · 12 086 Inlägg

RobinalginGolf2 skrev:
Ja har hört dessa spela http://www.blocket.se/view/5617737.htm? … amp;city=0

Spelar görbra! De säljer han nu, slå till? De finns i Motala, han bor granne med min syrra.

Antar att du snackar om nikemans 10" audiobahn. På pappret blir man inte så imponerad 140 db nånstans ligger han men för örat är det otroligt!big_smile
Hela bilen va lös senast jag såg den..smile

tobbe.77
3 augusti 2005 · 96 Inlägg

Vogge skrev:
men jag vill ju vara med i sasca och ha ett snyggt bygge!!
hur gör man då.

Komihåg att Audiobahn inte är medlemmar i SASCA, man får endast ha en pryl som inte SASCAgodkännt i bilen. kolla upp att resten av dina saker år godkännda att tävla med...  http://sasca.se/leverantorer2005.html

Theo
3 augusti 2005 · 859 Inlägg

Vogge skrev:
vart hittar man phoenix högtalare då?? någon bra webb sida!?
jo har kollat endel på kicker med men de har lite mer snygg högtalare korgen ser väll rätt standard ut :S vill ha basar som spelar in i lådorna så de är korgen som är viktig.

n-core.se

CoSmoZ 2lateuloose
5 augusti 2005 · 543 Inlägg

jag såg Audiobahn bilar på db finalen i Usa & där var man inte imponerad av dom direkt!.. men, men snygga är dom iaf!.  & som nån sa! ska man köra i sasca måsta man ju kolla så att märket e godkänt.. tråkigt annars!

- dB Team: Naughty Bassheads, SM, EM Champion m.m
- Member of: Skitskraj MC - Motto: Live Fast ~ Die Young
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang