7351
Sök

nån skön techno/bil musik??

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
27 september 2006
Trådstartare
nån som har nå bra förslag på nån skön musik som får basarna å pumpa?? men inte bara bas toner typ big_smile utan mer som exempelvis dj carlee, dj ranking osv?? smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Volvo tönt... =)
2 349 Inlägg
643 Inlägg
27 september 2006
Xoff skrev:
gigi d'agostino eller hur det stavas...

han är ju pinsam..  han var ju bra när man var i 14 års åldern. . han har nån enstaka bra låt som fortfarande håller klass.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
27 september 2006
Trådstartare
av alla som medlem på garaget så måste de ju finnas fler som vet nå bra musik?? big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Fartglad
336 Inlägg
27 september 2006
Använd sökfunktionen... folk är nog trötta på att ge tips när det finns säkert ett tiotal såna här trådar...

Men jag är snäll. smile Så jag kan tipsa om DJ Tiesto och Paul Oakenfold, två av världens kändaste Dj´s, enjoy!

Power without Quattro is useless!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
28 september 2006
Trådstartare
TobLju skrev:
Använd sökfunktionen... folk är nog trötta på att ge tips när det finns säkert ett tiotal såna här trådar...

Men jag är snäll. smile Så jag kan tipsa om DJ Tiesto och Paul Oakenfold, två av världens kändaste Dj´s, enjoy!

tackar tackar smile

btw sorry glömde bort sökfunktionen hmm

terazzi
28 september 2006
TobLju skrev:

haha hade inte kunnat säga det bättre själv=)

Sök