Angående: Markaryd 2009/2010

påsen If your not out of control, your not in control
22 februari 2010 · 686 Inlägg

93T skrev:

påsen skrev:
Är nog lika bra att hitta en annan ort att köra race på 2010.

Om ingen seriös drar igång riktiga race i Markaryd igen för några lagliga lär det nog inte bli och om det blir det så kommer det inte vara många och jag tror inte dem drar lika mycket folk.

/Påsen

Veckans Pessimist?

Vadå "ingen seriös"? tycker att de rejsen som hittils hållts varit mer än seriösa och har dragit mer folk än  andra illegala rejs jag varit på, tror att det kommer att bli ett kanon 2010, och tror inte att några få lagliga rejs kommer att sätta käppar i hjulen för andra aktiviteter.

Va inte så jag menade.
Racen som har varit har varit grymt bra och riktigt seriösa, går absolut inte att klaga på dem.

Men så som det verkar så är ju dem som HAR arrangerat inte sugna på att arrangera mer illegala race under 2010 utan sikta på BR, men dem kanske har ändrat sig så att dem kommer arrangera kanonrace i år igen smile


Det jag menade va att om dem som har arrangerat innan inte ska göra det mer så måste det kliva fram nya seriösa personer som kan tänka sig göra det.

/Påsen

PÅSEN RACING
Mini Cooper S "Kojjan" (2004)
WeDo
22 februari 2010 · 3 390 Inlägg

påsen skrev:

93T skrev:

påsen skrev:
Är nog lika bra att hitta en annan ort att köra race på 2010.

Om ingen seriös drar igång riktiga race i Markaryd igen för några lagliga lär det nog inte bli och om det blir det så kommer det inte vara många och jag tror inte dem drar lika mycket folk.

/Påsen

Veckans Pessimist?

Vadå "ingen seriös"? tycker att de rejsen som hittils hållts varit mer än seriösa och har dragit mer folk än  andra illegala rejs jag varit på, tror att det kommer att bli ett kanon 2010, och tror inte att några få lagliga rejs kommer att sätta käppar i hjulen för andra aktiviteter.

Va inte så jag menade.
Racen som har varit har varit grymt bra och riktigt seriösa, går absolut inte att klaga på dem.

Men så som det verkar så är ju dem som HAR arrangerat inte sugna på att arrangera mer illegala race under 2010 utan sikta på BR, men dem kanske har ändrat sig så att dem kommer arrangera kanonrace i år igen smile


Det jag menade va att om dem som har arrangerat innan inte ska göra det mer så måste det kliva fram nya seriösa personer som kan tänka sig göra det.

/Påsen

Eller så disskuterar vi inte illegala race överhuvudtaget ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
påsen If your not out of control, your not in control
22 februari 2010 · 686 Inlägg

WeDo skrev:

påsen skrev:

93T skrev:

Veckans Pessimist?

Vadå "ingen seriös"? tycker att de rejsen som hittils hållts varit mer än seriösa och har dragit mer folk än  andra illegala rejs jag varit på, tror att det kommer att bli ett kanon 2010, och tror inte att några få lagliga rejs kommer att sätta käppar i hjulen för andra aktiviteter.

Va inte så jag menade.
Racen som har varit har varit grymt bra och riktigt seriösa, går absolut inte att klaga på dem.

Men så som det verkar så är ju dem som HAR arrangerat inte sugna på att arrangera mer illegala race under 2010 utan sikta på BR, men dem kanske har ändrat sig så att dem kommer arrangera kanonrace i år igen smile


Det jag menade va att om dem som har arrangerat innan inte ska göra det mer så måste det kliva fram nya seriösa personer som kan tänka sig göra det.

/Påsen

Eller så disskuterar vi inte illegala race överhuvudtaget ?

Ok

PÅSEN RACING
Mini Cooper S "Kojjan" (2004)
crx_jim
23 februari 2010 · 440 Inlägg

WeDo skrev:

påsen skrev:

93T skrev:

Veckans Pessimist?

Vadå "ingen seriös"? tycker att de rejsen som hittils hållts varit mer än seriösa och har dragit mer folk än  andra illegala rejs jag varit på, tror att det kommer att bli ett kanon 2010, och tror inte att några få lagliga rejs kommer att sätta käppar i hjulen för andra aktiviteter.

Va inte så jag menade.
Racen som har varit har varit grymt bra och riktigt seriösa, går absolut inte att klaga på dem.

Men så som det verkar så är ju dem som HAR arrangerat inte sugna på att arrangera mer illegala race under 2010 utan sikta på BR, men dem kanske har ändrat sig så att dem kommer arrangera kanonrace i år igen smile


Det jag menade va att om dem som har arrangerat innan inte ska göra det mer så måste det kliva fram nya seriösa personer som kan tänka sig göra det.

/Påsen

Eller så disskuterar vi inte illegala race överhuvudtaget ?

Tack! håller med dig !
hoppas ni varit nöjda med vår arrangemang i fjol!
men nu ska det satsas på Legala om det ska satsas! VI har en sjukt fin möjlighet att få det riktigt bra då både kommun och polis ställer upp för oss det ska dem ha all tacksamhet för!

Så förstår inte allas mening med illegala race? varför?

Sen inte hört från någon alls som är intresserad av o vara med oss heller?
tror alla det bara e åka dit o köra? ingen möda för å få det? vi lade sjukt mycklet jobb på detta ifjol bara för att folk ska se hur det kan bli! men som sagt vi måste ha fler folk! ligger precis så man klarar det nu! men om någon blir sjuk då? ska vi ställa in då? det funkar inte...

Om alla är så intresserade så kan man ta kontakt med mig så kanske ni vill hjälpa till o hålla i det så kanske vi kan fixa kanon körningar i markaryd i sommar?

Ifjol hadde vi folk både från HBG och MALMÖ mm som kom i grupper bara för attd et funkade fint. så kommigen nu!

Mvh: Jim Ljunggren / MSRC

jim ..
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang