Smakråd om motivlack till E36 huv - tips?

mwiechert
16 februari 2010 · 172 Inlägg

Har fått ett erbjudande om gratis motivlack på min huv. Bilen i fråga är en BMW E36 och färgen är "Brokatrot" - Vinröd.
Någon som har några tips på vad jag kan ha? Vill helst inte ha några eldflammor eller liknande som får bilen att likna en epa-traktor.
Det får gärna vara BMW relaterat.
Kom med många tips smile

__NERD__
16 februari 2010 · 10 Inlägg

skit i de ser ut som skit med motivlack du ville ju inte ha flammor för att de får bilen att likna en epa. De är epa stil med motivlack

Fritteboy
17 februari 2010 · 98 Inlägg

vet inte vad du sett för motivlackar, men epa stil? du kanske syftar på graffiti som man gjort med vanlig sprayburk? tycker det är skitsnyggt med VISS motivlack, men allt går inte hem finns en fin bmw här på garaget vit med en tjej på sidan Snyggaste bmwen i världen tror jag :p

Esprit-73 Billackerare...
17 februari 2010 · 86 Inlägg

Jag är iofs inte nöjd med min motivlack men men det var ju första ggn på något så stort. Ser inte ut som en epa iallafall, tycker inte jag...

Mvh Jonas
aztek
17 februari 2010 · 64 Inlägg

"klona "upp motorn på huven vet ja

PlatinumRacing
17 februari 2010 · 597 Inlägg

aztek skrev:
"klona "upp motorn på huven vet ja

+1 hade vart tufft tycker jag

_Sjuan Med-lem
18 februari 2010 · 50 Inlägg

aztek skrev:
"klona "upp motorn på huven vet ja

Häftigt, bra idé!

Spinner vidare på det lite.. lacka in en S50 motor, hade vart riktigt fräckt! smile

camaro67 Meister
18 februari 2010 · 6 763 Inlägg

Fr3ddy skrev:

aztek skrev:
"klona "upp motorn på huven vet ja

Häftigt, bra idé!

Spinner vidare på det lite.. lacka in en S50 motor, hade vart riktigt fräckt! smile

Eller v10 från m5 e60 big_smile Hade varit ballt på en 318 tongue

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
NOOX
5 mars 2010 · 873 Inlägg

det beror lite på hur du vill ha din bil , ju mer anvancerat ett motiv är destå mer extrem bör din bil vara . enl mig förstås , så om du motivlackar mycket på huven så bör resten av bilen anpassas där efter smile

mitt nissan 200sx projekttråd www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=177432
BMW E46 touring "Blåbär" (2005)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang