En bil för 55-75,000 , vad rekomenderar ni ? =)

Tigerofsweden
30 september 2006 · 1 231 Inlägg

damn tack för alla förslag smile

@ UseDubbelTurbo ....
Tittade faktiskt på den 306Gti , tycker om den som fan , det mesta bytt på den ...
och ett jävligt bra pris , men det som ändå gör att jag inte köpt den är att den inte har turbo =/

får ta mig en närmre titt kanske på A4 1,8T ... den röde verkade lite intressant ... !!!

GOLF GTI , vet inte så himla mkt om dom faktiskt , tycker dom är ganska nice , A3 och Golf4 har ju nästan bara annan kaross , sen tycker jag att ratten o allt annat inne är samma nästan smile (kanske har fel tongue ?)

S40 T4 har jag oxå kikat på , men jag vet ändå inte riktigt där heller tongue Tycker om tyska bilar av någon anledning smile

Skyline är ingenting för mig , speciellt inte en från tidigt 90:tal
då köper jag hellre någonting nyare mer intressant smile

Shamzin Pilot
30 september 2006 · 78 Inlägg

Kolla min saab 9000 jag har där har du en bil för under 55 lök om du gör en snabb affärwink

Är det en Fågel? Är det ett Flygplan? Nej det är en Röd Riskokare
Agazzie Inget liv utan Quattro
30 september 2006 · 116 Inlägg

audi s2 är det enda rätta för dom pengarna wink men sen kanske man är lite färgad =P

Freddan72
4 oktober 2006 · 21 Inlägg
Nasty Heavy Metal N' Horsepower
4 oktober 2006 · 174 Inlägg

Alltså en bil för max 75000kr och 13000mil är ju i princip omöjligt om du inte vill köra tråkiga svensson bilar. Du får några förslag ändå.

Audi S2
Golf GTi 1,8T. (ed steg 1 chip har du riktigt skoj).
BMW E36 325. ingen turbo men underbar motor. (kör jag själv)
Ska du köpa en audi 1,8T måste du ju ha quattro, annars är det ingen riktig audi. Kostar lite mer men du kanske inte blir ifrånkörd av en 325a smile
Annars skulle jag nog kolla på nån gammal Evo.
Motorjournalen skrev förut att roligaste bilen under 50k är nissan 200sx. synd bara att den är lika vanlig som en v70 tongue

Alla kan köra fort rakt fram...
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang