Audi a4 Avant -02 "Paddan" Vinterprojekt

Normark
13 december 2009 · 558 Inlägg

tror det blir snyggt med fälgarna så därsmile eller så som geiros säger:)

HenkeK
13 december 2009 · 277 Inlägg

deamo skrev:
En audi = jag kommer följa big_smile

håller me därsmile

hur går det med mekandet?

Senast redigerat av hubbe_36 (13 december 2009)

Maaija Fröken Krånglig
13 december 2009 · 84 Inlägg

Det står still till och från, haha. smile
Men det börjar hända lite iallafall, det huvudsakliga var att byta pumpen och det är gjort för länge sen.
Nu är det bara en massa fin lir kvar, men vem orkar bara sitta och slipa? tongue

Har även en bra nyhet, morsan har gått med på att sponsra min lackering så nu kan jag pusta ut om det iallafall! big_smile

BMW E46 "Touring" (2001)
Maaija Fröken Krånglig
5 januari 2010 · 84 Inlägg

Nu börjar det hända lite här igen! Började plasta kjol igår så ska bort och tittar hur det ser ut sen.
Sen så ska hjulen plockas bort idag så jag kan göra rent i hjulhusen. Innerskärmarna är inte allt för läckra om jag säger så! wink

BMW E46 "Touring" (2001)
Eberlund VW Ägare
7 januari 2010 · 1 011 Inlägg

Va kul. Har faktist funderat på det ett par gånger vad som händer där uppe. Tycker det varit lite tyst.

Henrik Eberlund
Maaija Fröken Krånglig
7 januari 2010 · 84 Inlägg

Ja tyvärr har det stått väldigt still då det är väldigt mycket annat som tar plats i mitt liv just nu. Men vi får se om jag plastar klart eller om det blir helt nya wink

BMW E46 "Touring" (2001)
Hervas
7 januari 2010 · 2 373 Inlägg

Härligt med en Auditråd smile Lycka till med resten!

Häls. Hervas
skylinetokig
16 januari 2010 · 45 Inlägg

Världens bästa bilbyggartråd! big_smile

Jespersson
16 januari 2010 · 206 Inlägg

Ser ju bra ut dehär. big_smile

Ta vara på livet, man lever så kort och är död så jävla länge..
Maaija Fröken Krånglig
18 januari 2010 · 84 Inlägg

Thanks guys wink

BMW E46 "Touring" (2001)
Maaija Fröken Krånglig
24 januari 2010 · 84 Inlägg

Tänkte att jag skulle informera alla som läser denna tråd, vilket nog inte är så många egentligen.. Haha. hmm
Att nu i den stunden har fröken tänkt beställa nya kjolar!
Det gillas skarpt, har lite olika funderingar om jag ska köra samma som är till fronten o baken, eller kanske inte. Men det lutar åt det hållet iallafall. smile smile smile

BMW E46 "Touring" (2001)
Maaija Fröken Krånglig
23 februari 2010 · 84 Inlägg

Oj, här går det verkligen hett till!
Det där med att sparka mig i rumpan har ni inte riktigt förstått va? roll
Tyvärr har bilen fått stå ute, så nästa vecka blir det att skotta fram den (det enda som syns just nu är backspeglarna) tongue
Så det blir in och tina upp sen ska det plocka med lite smått och gott ska ni se.
Snart är det ju dags att lämna in den på lack med, ska bli härligt som fan att få hem den efter det big_smile
Min plan var att ha den klar så jag har nåt att rulla ner i till Elmia, men denna snö lär väl inte smälta förrän i mitten av augusti? hmm

BMW E46 "Touring" (2001)
Wangen Larmtekniker
23 februari 2010 · 307 Inlägg

Ser bra ut, lycka till!

/ Wången
Maaija Fröken Krånglig
22 mars 2010 · 84 Inlägg

Nu gubbar, nu har jag jävligt gottiga nyheter! Fronten är slipad, bakkjolen ska byggas om förhoppningsvis under morgon dagen. Min lackerare ska fixa en tid åt mig och återkomma i veckan.
Besiktningstid är bokad 1:e April! Det händer grejer som tusan nu, snart rullar hon nylackad och fräsch.
(Var faktiskt ute och körde lite igår måste jag erkänna;) )
Nykär på nytt och planerna om att sälja pärlan är nerlagda åtminstone för denna sommaren! lol

BMW E46 "Touring" (2001)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang