Angående: Samkörning till Elmia Lördag 3/4 från Malmö/Helsingborg mfl. (första karavanen)

brandt_ Impossible Is Nothing
4 april 2010 · 128 Inlägg

Jonzie skrev:
Nästa år samordnas en högfartskaravan, häng på då !

henkecool skrev:
Kan inte påstå att eran karavan gick bra förutom för er som ville köra i den ni bildade typ en halv kilometer lång kö bakom er när ni låg i båda filerna på motor vägen och fes i 90 tröga idioter säger jag ! tänk om ett utryckningsfordon kommit, ni hade omöjligt sett de men de e klart någon annans liv kan de väll vara värt att offra för att ni skulle få köra i karavan. Vill ni köra i samlad trupp gör de men inte i båda filerna o blocka! Alla som kör på E4an en påskafton ska INTE! till elmia och e inte intresserade av att ligga med bilentusiaster i 90 km/h på motorvägen. Ni påkallade ett par riktigt farliga omkörningar på påfarter och väggrenar.

Puckon!!

Hoppas inte på repris nästa år !

tror inte en volvo 940 kan hänga på en högfartskaravan hahaha

Gudzilla Dåre
4 april 2010 · 182 Inlägg

brandt_ skrev:

Jonzie skrev:
Nästa år samordnas en högfartskaravan, häng på då !

henkecool skrev:
Kan inte påstå att eran karavan gick bra förutom för er som ville köra i den ni bildade typ en halv kilometer lång kö bakom er när ni låg i båda filerna på motor vägen och fes i 90 tröga idioter säger jag ! tänk om ett utryckningsfordon kommit, ni hade omöjligt sett de men de e klart någon annans liv kan de väll vara värt att offra för att ni skulle få köra i karavan. Vill ni köra i samlad trupp gör de men inte i båda filerna o blocka! Alla som kör på E4an en påskafton ska INTE! till elmia och e inte intresserade av att ligga med bilentusiaster i 90 km/h på motorvägen. Ni påkallade ett par riktigt farliga omkörningar på påfarter och väggrenar.

Puckon!!

Hoppas inte på repris nästa år !

tror inte en volvo 940 kan hänga på en högfartskaravan hahaha

Tror nog en 940 klarar det tror inte det e mycket mer än 130 - 140km/h i den andra vet bara att både tjejens 850 glt från 92 och min manta gsi från 88 klara 140 km/h mer eller mindre hela vägen från jönköping ner till kävlinge

Lev alltid livet till max man vet aldrig när det tar slut
Chevrolet Caprice HGW "Pilsner häcken" (1984)
henkecool SkenLaddRacing
4 april 2010 · 189 Inlägg

brandt_ skrev:

Jonzie skrev:
Nästa år samordnas en högfartskaravan, häng på då !

henkecool skrev:
Kan inte påstå att eran karavan gick bra förutom för er som ville köra i den ni bildade typ en halv kilometer lång kö bakom er när ni låg i båda filerna på motor vägen och fes i 90 tröga idioter säger jag ! tänk om ett utryckningsfordon kommit, ni hade omöjligt sett de men de e klart någon annans liv kan de väll vara värt att offra för att ni skulle få köra i karavan. Vill ni köra i samlad trupp gör de men inte i båda filerna o blocka! Alla som kör på E4an en påskafton ska INTE! till elmia och e inte intresserade av att ligga med bilentusiaster i 90 km/h på motorvägen. Ni påkallade ett par riktigt farliga omkörningar på påfarter och väggrenar.

Puckon!!

Hoppas inte på repris nästa år !

tror inte en volvo 940 kan hänga på en högfartskaravan hahaha

Ojdå helt plötsligt så sjönk de till dagisnivå härligt ! snart kommer väll den som sa de kan va de, väx upp !. alla tkr inte de e kul att ligga o gasa o bromsa hela tiden för att ingen kan hålla jämn gas, jag hade farthållare ställd på 120 hela vägen från malmö tills jag stötte på eran "underbara" karavan.

Rather turboshit than NO power at all.
Volvo 940 Turbo "SLR-Edition" (1991)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang