4569
Sök

Söker privat person som kan tona bakruta

979 Inlägg
5 april 2010
Trådstartare
Hej! Hoppas jag hamnat i rätt forum nu.

Söker ngn i karlskrona trakterna, även lite utanför som är duktig på att tona. Ifråga är en Ford sierra, hade behövt hjälp med att tona bakrutan som sagt då jag själv är så himla kass på det. Skaffar alla tillbehör såsom toning,skrapa osv. Behöver bara ha någon som har flitiga händer till detta. tacksam för svar! mvh

Hpc

2 072 Inlägg
5 april 2010
AnderssonE30 skrev:

Söker ngn i karlskrona trakterna, även lite utanför som är duktig på att tona. Ifråga är en Ford sierra, hade behövt hjälp med att tona bakrutan som sagt då jag själv är så himla kass på det. Skaffar alla tillbehör såsom toning,skrapa osv. Behöver bara ha någon som har flitiga händer till detta. tacksam för svar! mvh

ja du de e inte lätt de.. wink i k-na iaf.. bakrutur vill inte många göra (privat)
så jag fixade det sj..på min gammla V70 och 190a...
om man nu ej vill betala nån slant till nån.. då kan de finnas personer som gör det wink

Sandzoo i da house

Fordmaffian87
5 april 2010
sandzoo skrev:
AnderssonE30 skrev:

ja du de e inte lätt de.. wink i k-na iaf.. bakrutur vill inte många göra (privat)
om man nu ej vill betala nån slant till nån.. då kan de finnas personer som gör det wink

synd du inte bodde närmare karlshamn, för då hade jag ev kunnat hjälpa dig..

puff
5 april 2010
Kan beställa färdigskuren film, det underlättar bra mycket.
Hyffsat enkelt att få dit och passar bra.
Mvh

1 Inlägg
6 april 2010
Hmm kan ta en titt på det nån dag om du ringer mig, brukar få till det bra, ring någon som du vet har mitt nummer så är de bara att ringa sen ;P

Alla gillar BMW, alla vågar bara inte erkänna det ;)

979 Inlägg
21 april 2010
Trådstartare
t0resten skrev:
Hmm kan ta en titt på det nån dag om du ringer mig, brukar få till det bra, ring någon som du vet har mitt nummer så är de bara att ringa sen ;P

Kan du tona rutor Tore?tongue trodde ja fan inte smile Bakrutan är ju vulkad, dvs böjd. Kan bli knepigt=)

Hpc

979 Inlägg
21 april 2010
Trådstartare
Fordmaffian87 skrev:
sandzoo skrev:
AnderssonE30 skrev:

synd du inte bodde närmare karlshamn, för då hade jag ev kunnat hjälpa dig..

att köra till Karlshamn för att få rutan tonad kan jag göra=) tar bara ca 20 min att åka dit=)

Hpc

Sök