1866
Sök

Vem har de billigaste xenonkitten i sverige?

Företagare & YouTuber
1 940 Inlägg
6 april 2010
Trådstartare
Vilket företag här i Sverige säljer xenonkit till lägsta pris och vad har de för kvalitet?

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire

Isoleringsplåtslagare
173 Inlägg
7 april 2010
varför inte ta från kina: http://www.vvme.com/

100% ninja
342 Inlägg
7 april 2010
www.xspec.se ligger väldigt bra till.

Fear Nothing Risk Everything. I know violence isn't the right answer, i got it wrong on purpose.

1 749 Inlägg
7 april 2010
oljebaren.se har 35w för 950:-/kit.

Efterson du har en hemsida i din profil som påpekar att du har ett företag som säljer bla xenon, tänkte du starta ett priskrig?  big_smile

Alla stavfel ni hittar i mina inlägg ska vara där, det är alltså meningen med dem och ingen felstavning.

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
7 april 2010
fin här på fagersta bildelar, 35w för 600:- och 50w 800:- kvalite vet jag inte med det står en massa kina tecken på dom tongue vet inte om jag skulle våga prova dom, men eftersom dom säljs så börde dom ju funka iallafall.

Företagare & YouTuber
1 940 Inlägg
7 april 2010
Trådstartare
patrikke skrev:
oljebaren.se har 35w för 950:-/kit.

Efterson du har en hemsida i din profil som påpekar att du har ett företag som säljer bla xenon, tänkte du starta ett priskrig?  big_smile

You bet tongue

1 749 Inlägg
7 april 2010
Annars tycker jag att xenonopriserna har stigit nu senaste tiden sad
Hur kan det komma sig?

Alla stavfel ni hittar i mina inlägg ska vara där, det är alltså meningen med dem och ingen felstavning.

Företagare & YouTuber
1 940 Inlägg
7 april 2010
Trådstartare
Hjälp mig hitta de billigaste konkurrenterna så kan vi säkert pressa priserna en del.

4 767 Inlägg
7 april 2010
Jag aktar mej snarare för billigaste kiten, haft för många sådana, ballasterna har hållt i 3-6 månader bara.
Hellre nåt som håller som kostar ett par tre hundra mer!

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

Med.lem
3 759 Inlägg
7 april 2010
Billigaste jag vet.

Xenon

Komplett sats.

Till halvljus, helljus, dimljus och extraljus.

35W & 55W.

4300K, 6000K och 8000K finns på lager.

Ink pris: 800:-/sats

http://www.anabint.com/ANAB_AB/Produkte … riser.html

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

409 Inlägg
7 april 2010
dom här ligger väll i mitten träsket typ

http://www.humanhabit.se

xenon kit basic 849 kr

är på 35 watt

från 3000k till 30000k även rosa,grön,purpur

går även att få som bi-xenon till det priset....

En Saab utan turbo är som en räkmacka utan räkor..

9 Inlägg
8 april 2010
Vi kör kampanj på 35W Xenon 695:- www.bilupplysningen.se

Mvh Daniel

Bilupplysningen.se

Www.Bilupplysningen.se - Xenon, SMD LED dioder, Arbetsbelysning mm - Till mycket bra priser, Kolla själv!

Företagare & YouTuber
1 940 Inlägg
8 april 2010
Trådstartare
Erick skrev:
Jag aktar mej snarare för billigaste kiten, haft för många sådana, ballasterna har hållt i 3-6 månader bara.
Hellre nåt som håller som kostar ett par tre hundra mer!

Att sälja skit ingår inte i våran affärsidé. Vi kommer minst ha ett års garanti på samtliga kit och som det ser ut nu ligga runt en 700kr/kit som standard pris. Om vi upptäcker att inte kitten upplever den standard vi vill att dom ska vara så kommer de bytas ut mot andra kit från en annan fabrik.

31 Inlägg
22 april 2010
Sen så spelar det ju roll om det är slimkit eller basic, billigaste jag har hittat i sverige för slim är 895 kr från x-spec.se, det är det jag har i mina bilar med. funkar kanon! om vi snackar företag, finns ju en del privatpersoner som säljer via tradera, blocket m.m men dom räknas inte.

ingen ide att köpa Basic ballaster, tar ju bara massa plats och tok fula smile
Senast redigerat av _S0Ni (22 april 2010)

Bruksbil: Volvo 854 T-5R - 1995
Projektbil: Volvo 855 T-5R - 1995 samt Volvo S60 R AWD - 2006
Bor i Kungsbacka söder om Göteborg

297 Inlägg
22 april 2010
http://www.risetrade.se Har beställt 4 kit där ifrån. Sjukt nöjd!

Slimmed 799:-
Senaste digitalballaster, vad det gör vet jag inte riktigt. Har för mig att han förklara för mig att det ger mindre störningar 599:- (649:-)
Vanliga feta 649:-

Jag har 1 slimmed till dim (10 000k)
1 digital till helljus (6 000k)
1 vanlig till halv (10 000k)
Senast redigerat av sthlm_145 (22 april 2010)

Företagare & YouTuber
1 940 Inlägg
22 april 2010
Trådstartare
Basic ballaster blir det inte, blir endast slim ballaster. Har försökt hitta någon som vill dela med sig av vad det är för lampor till xenon som säljs men varenda företag är väldigt förtegna wink

Nå nu har jag i vilket fall som helst hittat en fabrik som har väldigt bra kvalitet. Eftersom jag inte vill jävlas med dåliga produkter som kommer tillbaka så kommer jag satsa på väldigt bra kvalitet men till väldigt bra priser runt 800/ kittet för slimmade.

Volvo tönt... =)
2 349 Inlägg
23 april 2010
jag ratar billigt å köpte därför mina satser snordyrt, men inte fan höll dom mer än ett år för det...

1 749 Inlägg
23 april 2010
Xoff skrev:
jag ratar billigt å köpte därför mina satser snordyrt, men inte fan höll dom mer än ett år för det...

Många säger ju "man får vad man betalar för" men det stämmer inte, bara för att en butik sätter på 800% på priset så behöver det inte hålla bättre kvalitet för det.

Hade du garanti på grejerna så var det väl bara att åka dit och få nytt, om det höll under ett år?

Volvo tönt... =)
2 349 Inlägg
25 april 2010
patrikke skrev:
Xoff skrev:

Många säger ju "man får vad man betalar för" men det stämmer inte, bara för att en butik sätter på 800% på priset så behöver det inte hålla bättre kvalitet för det.

Hade du garanti på grejerna så var det väl bara att åka dit och få nytt, om det höll under ett år?

Joda, jag har pratat med dem å nya skulle inte vara något problem, måste bara få tummen ur å ringa dem igen... (snackade med dem på elmia)

Sök