3327
Sök

Har polisen INGET bättre för sig ???

55 Inlägg
1 maj 2010
Trådstartare
tja är det någon mer en jag som blir stoppad varje jävla helg MINST 3-5 gånger  på en dag???! jag bor i Östergötland/Linköping och kör en svart bmw m3. man tycker att dom borde veta vem man är nu. Kör normalt åker igenom stan. vart stannad igår tänkte fråga vad dom håller på med

1 jag: tja vad är problemet?
2 polisen: vad är det där för attityd du har
1 jag: vadå jag fråga bara vad problemet är?
2 polisen: du ska få blåsa och visa körkort
1 jag: du stannade mig 2gånger igår räckte inte det?
2 polisen: du ska inte lägga dig i mitt arbete om vad jag gör och vad jag håller på med, stannar jag dig 10 gånger per kväll så gör jag det. är det förstått?
1Jag: man tycker endå att ni borde hitta några andra sysslor en att stoppa bilar som inte har gjort ett skit, som bara åker runt och kollar läget på stan.
2 Polisen: Blås här nu sen kan du åka
1 Jag: okej blåste
2 polisen det där var väl inte så svårt, nu kan du åka och jobba på din attityd killen annars kan saker hända sakeer.

WTF :S ingen mer en jag som tycker att det börjar går för långt om hur ofta dom stannar en? eller ere bara jag som blir stannad såhär ofta och varje jävla helg!

Trucker
2 710 Inlägg
1 maj 2010
"misstänkta" bilar brukar stoppas ganska ofta men så många ggr som du.. hmm

Fart missbrukare

835 Inlägg
1 maj 2010
Bara för att du var nykter igår betyder det inte att du är nykter idag. Jag tycker det är bra men kanske bättre att ta dig en gång om dagen & lite andra också. Blås & se glad ut att du slipper krocka med ett rattfyllo.

8 267 Inlägg
1 maj 2010
Råkade ut för samma sak en period, sen gav dem sig. Det är bara att le och va trevlig mot dem, det är det bästa i längden...

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
1 maj 2010
Vissa stoppar dom ofta, så är det... Kan ju bero på vad man hör och hur man kör kanske..  roll

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

8 197 Inlägg
1 maj 2010
Marlboroman skrev:
Råkade ut för samma sak en period, sen gav dem sig. Det är bara att le och va trevlig mot dem, det är det bästa i längden...

+1

-Sir Jackie Stewart

Concordia res parvae crescent
924 Inlägg
1 maj 2010
polisen har krav på sig om hur många utandningsprov(alkotest), fortkörningsbot, bälteskontroller m,m som ska göras, skrivas eller testas.

så jag antar att istället fö att stoppa många olika bilar så har dom några bilar dom känner igen som dom stannar varje gång istället.

de finns rötägg inom alla brancher å myndigheter.

I'm 667 neighbur of the beast
www.rushracing.se

155 Inlägg
1 maj 2010
Haha, säkert att du inte är inblandad i någe fuffens? Som föregående skribent skriver brukar de juh stoppa folk som pysslar med ljusskyggare verksamhet just bara för att markera.

Nånting måste du juh göra som drar till sig deras uppmärksamhet? Snurra runt en jäkla massa på stan hör till en sån sak smile

55 Inlägg
1 maj 2010
Trådstartare
BMWgrabben skrev:
"misstänkta" bilar brukar stoppas ganska ofta men så många ggr som du.. hmm

Joo precis. nej börjar verkligen gå för långt! inget kan man göra heller, så tänkte försöka ställa frågan igår om varför dom stoppar mig såhär ofta. men fick ju knappast något bra svar. samma snut vare ochså som stannade mig dagen innan 2 gånger haha Patetiskt asså

8 197 Inlägg
1 maj 2010
Tycker det är fegt att kalla polisen för patetisk när man inte tål att bli stoppad några dagar i sträck.. Väx upp för fan.

-Sir Jackie Stewart

I got Dubs!
2 423 Inlägg
1 maj 2010
Beror på vem som haft bilen innan osv.

835 Inlägg
1 maj 2010
Polisen snurrar ju runt stan, de får betalt för det. De kanske tycker det är konstigt att folk åker runt runt utan att få betalt. Okynneskörning kallas det.

<3 Japs
680 Inlägg
1 maj 2010
Inte för att va sån, men inte f*n kan snuten ta en pga. taskig attityd? tongue

Vad ska de göra, ringa mamma? ^^,

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan

8 892 Inlägg
1 maj 2010
Passar bättre som blogg.

Låser härmed tråden.
Mvh.
Hamilton