7297
Sök

Behöver motor intresserade kontakter/vänner

1 302 Inlägg
19 maj 2010
Trådstartare
Hej!

Jag undrar hur jag ska göra för att få motorintresserade kontakter/vänner för i dagsläget är det så himla trist att åka på evenemang och man kanske bara känner högst en eller två personer där.

skriv hur jag ska göra för annars får man lägga ner bil intresset känns det som. hmm

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
19 maj 2010
Åk på träffar tillsammans med din polare/polarna, snacka med folket där och se om ni får en bra kontakt. sen har säkerligen dina polare/polarna några kontakter inom bilintresset som du kan lära känna

Lycka till!

Team Insane Racing

1 200 Inlägg
19 maj 2010
fegge_89 skrev:
Hej!

Jag undrar hur jag ska göra för att få motorintresserade kontakter/vänner för i dagsläget är det så himla trist att åka på evenemang och man kanske bara känner högst en eller två personer där.

skriv hur jag ska göra för annars får man lägga ner bil intresset känns det som. hmm

Jag tycker att du helt enkelt ska prata med folk på de träffar du besöker. Jag känner massor av folk som jag inte skulle lärt känna om det inte vore för det gemensamma intresset för bilar. Fråga om sådant du undrar, folk som gör om sina bilar brukar mer än gärna berätta hur de gått tillväga med alla sina lösningar.

Ett riktigt sprut de enda rätta
2 252 Inlägg
19 maj 2010
in the pits we are all best friends sharing everything - but on the track we are all enemies citat av pennzoil Nascar team

You don't get another chance, Life ain't a nintendo -

2 924 Inlägg
19 maj 2010
Generellt beror det väl på hur aktiv man är och det blir det helt enkelt vad man bjuder till och gör av det själv... utifrån vilken social komptetens man besitter... som i allt annat.

Den stora sammanhållningen som jag upplever idag inom motorintresset, är just på internet, som här på Garaget, Facebook mm.

Olika IRL föreningar är ju även till för att personer med samma intresse ska få kontakt, så gå med i någon och var aktiv på det som erbjuds.

~ Life is short, have FUN! ~

Forummoderator
10 576 Inlägg
19 maj 2010
Detta passar bättre att ta i din blogg.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök