Garaget dekal

johssi
22 april 2010 · 91 Inlägg

dum fråga kanske men har sätt att vissa har garaget.org dekaler på bilen. tänkte bara fråga hur man får tag på såna, eller de kanske delas på vissa utställningar eller något^^

Senast redigerat av johssi (22 april 2010)

CarpeDiem German Engineering
22 april 2010 · 9 083 Inlägg
Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Seth
22 april 2010 · 3 354 Inlägg

om jag minns rätt så är de inte till salu längre.

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=173843

chrizz skrev:
Först och främst, Garaget-rabatten på dekaltrim.nu ska gälla fortfarande, inget annat är överenskommet. Skillnaden är att man inte längre får en liten Garaget-dekal när man också utnyttjar rabatten.

I övrigt så kommer det endast vara möjligt att få en dekal genom att ha (eller ha haft) sin bil i någon av topplistorna, att bilen rekommenderats till framsidan, ifall man ställer ut tillsammans med oss på någon officiell träff, eller att man helt enkelt blir erbjuden ett par av någon annan anledning. Dekalerna kommer som vanligt att vara gratis.

Beslutet om att ta bort möjligheten att köpa dekaler är helt och hållet mitt och har inget med dekaltrim.nu att göra. Dekaltrim.nu levererar fortfarande alla våra dekaler och de håller som vanligt hög kvalitet.

Mvh


PS. Flyttar tråden till Tips, förslag och åsikter.

Senast redigerat av Seth (22 april 2010)

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Skoda Fabia 1.6 TDI "Lätt optimerad" (2014)
Bjork OEM <3
23 april 2010 · 6 957 Inlägg

Seth skrev:
om jag minns rätt så är de inte till salu längre.

Stämmer bra, bara att börja pimpa Calibran så du hamnar på topplistan.

Jag har 2 st liggandes tongue Dyra vid säljning är dom med wink

OEM <3
johssi
23 april 2010 · 91 Inlägg

haha jaha då är jag med! tack så mycket!

AeroMalm BMW fantast
23 april 2010 · 1 172 Inlägg

handlar du något på dekaltrim och skriver "garaget" i rabattkod så får du 2 st små garaget.org dekaler, och självklart rabatt på det du beställde.

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!
BMW 320i Touring "M-Sport ll" (2004)
chrizz Administratör
23 april 2010 · 11 783 Inlägg
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
JimmyAndersson
3 juni 2010 · 1 679 Inlägg

Man får väl endå beställa egen garaget dekal?
Dock blir den ju inte i samma textstil men nästan?
Det får man väl?

Volvo 244 "GLT" (1988)
_DamnIt R1 driver!
3 juni 2010 · 5 128 Inlägg

Skulle Chrizz motivera anledningen till detta beslut? Är ju bra publicitet för sidan kan jag tycka?

JimmyAndersson
3 juni 2010 · 1 679 Inlägg

_DamnIt skrev:
Skulle Chrizz motivera anledningen till detta beslut? Är ju bra publicitet för sidan kan jag tycka?

Tycker också det är lite dåligt att dekalerna är borta smile
Men jag har iaf beställt en egen från dekaltrim som kommer i dagarna smile
Har försökt efterlikna garaget textsnittet så gott jag kan smile

Volvo 244 "GLT" (1988)
SgtCrilly Hemmainstruktör
3 juni 2010 · 641 Inlägg

_DamnIt skrev:
Skulle Chrizz motivera anledningen till detta beslut? Är ju bra publicitet för sidan kan jag tycka?

Det beror väll helt på vilken bil dekalen sitter på. Sunkiga rosthögar med g.org-dekalen är knappast bra reklam och dom tar sig knappast till någon av topplisterna heller. Kanske vore bättre med +4 i betyg och ett större antal röster som gräns mer lämpligt kan jag tycka iaf.

"Lita aldrig på en smal kock eller ren mekaniker!"
Clubberns projekttråd
Mini Cooper S (R53) "MC42" (2006)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang