Bilder: Campinglivet på Gatebil Mantorp 2009

JaggaChafen Tesla Senior Technician
1 juli 2010 · 2 307 Inlägg

AirOne skrev:

JaggaChafen skrev:

AirOne skrev:
..jag är glad att jag aldrig varit dit och förmodligen aldrig kommer att ta mig dit heller..

E du lite lätt efterbliven eller blir liksom inte bättre

Nej jag är fullt normal - beroende på hur man definerar "normalt" - men de som är på Gatebil verkar lida av olika versioner av mongolid, eller helt enkelt är stupfulla..inget illa menat men..kolla på bilderna?

Man har kul helt enkelt men det kanske inte e bra det.

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash
MrJAM
1 juli 2010 · 1 464 Inlägg

JaggaChafen skrev:
Man har kul helt enkelt men det kanske inte e bra det.

Det är absolut inte fel att ha roligt!

Vissa har det med en kall öl i poolen på baksidan av huset med få vänner. Praktikanterna på Samhall har säkert också roligt bara de har ett jobb. All lägger ju själv ribban på vad som är roligt.

Jag antar att jag "sett en del", men när platinablonderade "brudar" med ihoptejpade bröst i denna miljö rör sig sensuellt till "Boten Anna" och det skvätts öl överallt, så är jag tämligen glad att det är majoriteten av bilbider och filmer som fortfarande dominerar från Gatebil. smile

Är det inte på Öland bikers har liknande grisfester?

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
GurraG INGET ANNAT!!
1 juli 2010 · 1 725 Inlägg

Man måste kunna släppa lös ibland och ha lite skoj.. Och då menar jag att släppa alla tyglar.. då är det ungefär vad man bör uppleva.. smile

Norde fotointresserad
1 juli 2010 · 2 307 Inlägg

Kul att tråden har vaknat till liv igen nu lagom till det är dags igen! smile

Och självklart ska man väl passa på att ha lite roligt när man bor på en "festival"camping!

Nu är det bara två timmar kvar tills vi ska börja rulla söderut, kanske dags att börja packa allt snart? tongue


SIR_Pierre skrev:
Kan jag inte sno bilder från din sida? Skulle jättegärna vilja ha dom på min 350Z smile Pretty please smile

Nix, det är för att vi inte vill att nån snor bilderna utan att fråga första wink Men det ska vi nog kunna fixa så att du får, men efter helgen smile

Mack Forum- och sitemoderator
1 juli 2010 · 26 149 Inlägg

JaggaChafen skrev:

AirOne skrev:

JaggaChafen skrev:

E du lite lätt efterbliven eller blir liksom inte bättre

Nej jag är fullt normal - beroende på hur man definerar "normalt" - men de som är på Gatebil verkar lida av olika versioner av mongolid, eller helt enkelt är stupfulla..inget illa menat men..kolla på bilderna?

Man har kul helt enkelt men det kanske inte e bra det.

Klart folk får ha kul. Missförstå mig inte.
Men jag ser inte nöjet med att beté sig som en hel del gör.
Hursomhelst.
Trevliga bilder var det i alla fall..

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
SIR_Pierre Sir
2 juli 2010 · 737 Inlägg

Norde skrev:
Kul att tråden har vaknat till liv igen nu lagom till det är dags igen! smile

Och självklart ska man väl passa på att ha lite roligt när man bor på en "festival"camping!

Nu är det bara två timmar kvar tills vi ska börja rulla söderut, kanske dags att börja packa allt snart? tongue


SIR_Pierre skrev:
Kan jag inte sno bilder från din sida? Skulle jättegärna vilja ha dom på min 350Z smile Pretty please smile

Nix, det är för att vi inte vill att nån snor bilderna utan att fråga första wink Men det ska vi nog kunna fixa så att du får, men efter helgen smile

Toppen smile förhoppningsvis så har du några fler åt mej då efter helgen wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang