Dubbla utblås till Accord?

Flash Modo-fan från början till slut
25 augusti 2005 · 330 Inlägg

närå...ö-vik...mellan s-vall å umeå...d gäller bara att man kan köra bil;)...å planera så att man slipper stanna i uppförsbackar....
ok,men d e ju bra

Stolt far till Freddy 18/12-08
Paran Biturbo
25 augusti 2005 · 89 Inlägg

hehe.. big_smile men det kan ju komma upp saker på vägarna tex Dryga renar som inte fattar att dom ska kliva av vägen eller älgar, tongue

Paran rides with style
Audi quattro
Flash Modo-fan från början till slut
25 augusti 2005 · 330 Inlägg

njaoo..iof...men d e inte så mkt renar å grejer inne i stan vettu....min bil e inte direkt gjord för att köras nåra längre sträckor annat än i stan...långresor blir i andra bilar om d går

Stolt far till Freddy 18/12-08
Paran Biturbo
25 augusti 2005 · 89 Inlägg

Okey.. har du för bil då? är det inte dags att lägga upp lite bilder på garaget.org?

Paran rides with style
Audi quattro
Flash Modo-fan från början till slut
25 augusti 2005 · 330 Inlägg

volvo 142-74.....å nä,d e inte dags för d...d e egentligen inte så mkt å c nu...va ja mena me att den inte e gjord för långresor e att den e lite väl högljudd å åka i...inte så mkt komfort i den...men ja jobbar på d...¨d e bara d att d e så mkt annat som tar tid...jobb tex

Stolt far till Freddy 18/12-08
Paran Biturbo
25 augusti 2005 · 89 Inlägg

Okey, men 142:er är ju schysta bilar ju. håller iofs med att det är lite bullrigt o lite trökig komfort efter nån timma i sätet.. big_smile jag därimot har mkt tid över men inge pengar över till att grejja så mkt med bilen. är arbetslös på heltid.. sad Vill helst inte bli ett socialfall heller, men jag måste nog höra med dom om jag kan få någon slant av dom iaf..

Paran rides with style
Audi quattro
Flash Modo-fan från början till slut
25 augusti 2005 · 330 Inlägg

jo....å utan slutdämpare me dubbla tretums slutrör så går den ju inte tystare direkt...

mmm,kan tänka mig att d inte känns nå kul å va atbetslös

Stolt far till Freddy 18/12-08
Paran Biturbo
25 augusti 2005 · 89 Inlägg

hehe jaså. jo men då vrålar det lite.. big_smile

Paran rides with style
Audi quattro
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang