heeej, har just tappat bort mina nycklar o jag har hållt på hela dagen i bilen att försöka få bort tändningslåset med det går ju inte?? vad gör jag för fel ?, har kollat i volvo boken men det står att man ska vrida med nyckeln till läge 2 och sedan lirka ut det, men om man inte har nå nycklar då ? vad gör man då ?
jag har nytt tändningslås och med nyckel så vill bara ha ut mitt gamla !!
Sitter en bult som du skruvar lös precis vid rattstången till höger. Sen tar du en grov mejsel och slår in med hammare längst in i låset och bryter till läge 3 sen är det bara dra rakt ut
Volvo påstod man var tvungen borra ut "bulten" utan skalle men så var inte fallet
Sitter en bult som du skruvar lös precis vid rattstången till höger. Sen tar du en grov mejsel och slår in med hammare längst in i låset och bryter till läge 3 sen är det bara dra rakt ut
Volvo påstod man var tvungen borra ut "bulten" utan skalle men så var inte fallet
jahaa ok ska försöka med det imorgon då : ) tackar
jahaa ok ska försöka med det imorgon då : ) tackar